دلخوش نماینده شاعر پیشه مجلس، هنگام بیان تذکرش، به دلیل شلوغ بودن جایگاه هیئت رئیسه با بی‌توجهی پزشکیان به صحبت‌هایش روبرو شد. او با خواندن شعری فی‌البداهه برای پزشکیان،‌ گفت: دور و بر تو چنان شلوغ است؛ انگار صف پنیر و دوغ است!

به گزارش خبرآنلاين، كاظم دلخوش نماينده صومعه سرا در مجلس دهم در جريان بررسي «موافقت نامه همكاري در زمينه پيشگيري و واكنش به شرايط اضطراري در درياي خزر»، قصد داشت تذكر دهد. اما جايگاه هيات رئيسه شلوغ بود و او از پزشكيان كه رياست مجلس را برعهده داشت، چندين بار درخواست كرد كه به صحبت هاي او توجه كند.

دلخوش چندين بار با عبارت «آقاي دكتر!» پزشكيان را خطاب قرار داد و پزشكيان هم به دليل آنكه اطرافش شلوغ بود، بدون توجه به صحبت‌هاي دلخوش، از او براي اتمام تذكرش تشكر كرد. او در پاسخ به گفته نماينده مردم صومعه سرا كه گفت «شما اصلا گوش نكرديد»، با لبخند جواب داد: «كمي تا قسمتي!»

سرانجام زماني كه دلخوش از شيوه جلب توجه پزشكيان به تذكرش،‌ دلسرد شد، مثل هميشه با خواندن في البداهه شعري تلاش كرد هم فضاي مجلس را عوض کند و هم توجه نائب رئيس مجلس را جلب كند.

او با لحن خاص خودش خواند: با عرض ادب پزشك خوش نام/اي مرهم زخم ها و آلام/ دور و بر تو چنان شلوغ است/انگار صف پنير و دوغ است!

اين شعر خواني نماينده شاعر پيشه مجلس دهم موجب خنده ساير نمايندگان و سرانجام توجه پزشكيان به تذكر او شد.

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =