اسپانسر استقلال حاضر است امتیاز باشگاه را به مدت سه ساله در اختیار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برخلاف باشگاه پرسپولیس كه در روز مزایده سه متقاضی داشت، استقلالی‌ها فقط یك متقاضی داشتند كه آن هم شركتی گمنام در صنعت حفاری بود. آن شركت هم پول حضور در مزایده را واریز نكرده بود و بیشتر از اینكه برای هواداران استقلال این دلگرمی ایجاد شود كه تیمشان یك خریدار دارد، نام بردن از آن شركت باعث تبلیغات برای آن شد. شاید به همین دلیل است كه شایعه شده حضور این شركت در مزایده، به این دلیل بوده كه بعدا كسی نگوید استقلال مشتری نداشته.
به هر حال احتمال اینكه استقلال به شركت شورایكو واگذار شود، بسیار كم است. اما اسپانسر امسال استقلال امید زیادی دارد كه امتیاز باشگاه را با یك قرارداد سه ساله در اختیار بگیرد. رئیس سازمان خصوصی سازی هم در روز برگزاری مزایده گفته بود كه چهارشنبه آینده، استقلال یا واگذار می‌شود یا روش دیگری برای خصوصی كردن آن در نظر گرفته خواهد شد. احتمالا این یكی از روش‌های خصوصی سازی استقلال است؛ اجاره سه ساله تیم به اسپانسر.
سبك دست نماینده اسپانسر استقلال كه در حال حاضر عضو هیات مدیره باشگاه هم هست، برای اینكه مالك برند شود باید 3 ماه از هیات مدیره استعفا دهد اما انتخاب 3 عضو هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه برعهده اسپانسر خواهد بود تا مالكیت خود را برای مدت سه سال تضمین كند. اگر تا روز چهارشنبه همین هفته كه دور چهارم مزایده باشگاه استقلال برگزار می‌شود مشتری جدیدی برای این باشگاه پیدا نشود، بعید نیست كه وزارت ورزش مجبور شود امتیاز باشگاه را سه سال در اختیار اسپانسر بگذارد.
در صورتی كه اسپانسر استقلالی‌ها تیم را به مدت سه سال اجاره كند، قصد دارد اسكوچیچ را به عنوان سرمربی تیم بگذارد و تغییرات زیادی هم در بازیكنان خواهند داد.

از طرفی دولت هنوز امید دارد كه اگر كسی مشتری استقلال نشد، شركتی مثل ایران خودرو برای خرید این باشگاه پا پیش بگذارد. مخصوصا حالا كه پیكان هم در یك قدمی سقوط از لیگ برتر است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 413095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =