تاکنون ۱۷ پل عابر پیاده مکانیزه در نقاط مختلف شهر مشهد مجهز به سیستم مانیتورینگ شدند.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛، احمد محبی ، مدیر عامل سازمان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح تجهیز پل‌های عابر پیاده به سیستم مانیتورینگ به منظور رفع خطاهای احتمالی، کاهش مدت زمان خاموشی پله برقی‌ها و آسانسورها، تسریع در اعلام خرابی و رفع نواقص پل‌های مکانیزه، توانایی رسیدگی همزمان با دقت بیشتر به تمامی پل‌های مکانیزه سطح شهر و کاهش سفرهای درون شهری ناظران پل‌های مکانیزه، 17 پل در سطح شهر مشهد به این سیستم تجهیز شده‌اند.
وی افزود: پل‌های عابر پیاده واقع در بلوار طبرسی، خیابان باهنر، اقبال لاهوری، لادن، آپارتمان‌های پردیس، مجموعه ورزشی شهید بهشتی، آپارتمان‌های مرتفع، ایستگاه قطار شهری غدیر، بیمارستان قائم، میدان‌بار نوغان، پروین اعتصامی، ابوطالب، خیابان مدرس، خیابان پنج‌تن، بلوار سجاد، ابتدای بلوار اندرزگو و بلوار شهید کامیاب مقابل ایستگاه راه‌آهن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 400 میلیون ریال به سیستم مانیتورینگ پل‌های عابر پیاده تجهیز شده‌اند.
محبی در ادامه گفت: تاکنون بیش از 52 هزار گزارش لحظه ای از وضعیت 17 پل از طریق سیستم مانیتورینگ به کارشناسان ناظر سازمان ارسال شده است.
وی با اشاره به 31 پل مکانیزه تحت نظارت سازمان میادین در نقاط مختلف سطح شهر عنوان کرد: با تامین اعتبار برای اجرای این طرح، 14 پل مکانیزه دیگر نیز به سیستم مانیتورینگ تجهیز می شوند.
مدیرعامل سازمان میادین خاطر‌نشان کرد: سیستم مانیتورینگ شامل دستگاهی مجهز به سیم کارت و حس گر جهت ارتباط با اپراتور و کارشناسان فنی سازمان است که با ایجاد هر گونه مشکل فنی و یا عدم سرویس دهی پله برقی‌ها و آسانسورها اطلاعات و خطاهای موجود به سرعت به سازمان، اپراتور و پیمانکار حفظ و نگهداری پل ارسال می‌شود.
وی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری تمامی پل‌‌های مکانیزه عابر پیاده سطح شهر به سیستم مانیتورینگ تجهیز شوند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =