۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۹
حمایت سلطان جاده های آسیا از روحانی

مهدی سهرابی ملی پوش زنجانی دوچرخه سواری ایران معروف سلطان جاده های آسیا حمایت خود را از کاندیتاوری دکتر حسن روحانی اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ وی با حضور در محل کمیته ورزش و جوانان ستاد انتخاباتی روحانی استان زنجان رسما از کانداتوری روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

سهرابی از سن ۱۶ سالگی فعالیت خود را در رشته دوچرخه‌سواری آغاز کرد و از سال ۱۳۷۸ این رشته را به صورت حرفه‌ای ادامه داد. سهرابی در بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا که در مالزی برگزار شد، در رشته استقامت جاده بزرگسالان به مدال طلا دست یافت.

سهرابی در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ در دوحه موفق به کسب ۲ مدال نقره و مدال برنز شد.  همچنین در مهرماه سال ۱۳۸۶ در مسابقات جام جهانی دوچرخه‌ سواری مسکو موفق به کسب ۳ مدال طلا، نقره و برنز شد. او همچنین مقام‌های متعددی را در رقابت های لیگ برتر دوچرخه‌سواری ایران به دست آورده است.

این قهرمان ملی از راه‌یافتگان به المپیک ۲۰۰۸ پکن و المپیک ۲۰۱۲ لندن است. ملی پوش زنجانی دوچرخه سواری در سال ۱۳۸۶ به عنوان یکی از ۱۰ ورزشکار برتر ایران شناخته شد و  تاکنون ۲۰۰ نشان مختلف از مسابقه‌ های داخلی، آسیایی، بین‌المللی و جام جهانی به دست آورده است که نیمی از آنها طلا هستند.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 665979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =