مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: بحث محتوادهی و جمع‌آوری ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همزمان با ساخت سازه آن در حال پی‌گیری است

به  گزارش روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  ، عباس عباسی  افزود : بحث محتوادهی و جمع‌آوری ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همزمان با ساخت سازه آن در حال پی‌گیری است.
 به گفته وی :  سعی داریم با حداکثر توان بحث محتوادهی و چینش داخلی و بیرونی و محوطه‌آرایی این مرکز را همزمان با ساخت سازه پیش ببریم تا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم فرهنگی و معنوی باشیم.
وی که در جریان تخلیه چندین دستگاه تانک و چندین قبضه توپ و ضد هوایی در محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سخن می‌گفت، بیان داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در کنار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، کار تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس استان، ساخت و بهره‌برداری از حرم‌های مطهر شهدای گمنام سراسر استان، چاپ سالانه بیش از 30 عنوان کتاب دفاع مقدس، تدوین نقش استان در جنگ تحمیلی، تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تشکیل ستادهای گرامی‌داشت مناسبت‌های مهم دفاع مقدس از جمله سوم خرداد ، هفته دفاع مقدس و آزادسازی سوسنگرد و ... را نیز با همین جدیت پی‌گیری می‌کند، تا بتواند در حفظ میراث گران‌بهای رزمندگان و شهدا و نشر ارزش‌های والای این فرهنگ عاشورایی وظیفه خود را انجام داده باشد.
ایشان همچنین در پایان از استاندار محترم و معاون سیاسی امنیتی ایشان در پیگیری امورات و وظایف کلی بنیاد و از مدیرکل بحران استانداری، ریاست سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان و مدیرعامل شرکت آب و فاظلاب روستایی در امر مشارکت و انتقال ادوات نظامی به استان تقدیر و تشکر کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =