استاندار اردبیل به ضرورت شفاف سازی آمار اشتغال در این استان و اجرای طرح‌های عملیاتی در حوزه اشتغال‌زایی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ اکبر بهنامجو در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: نیازمند شفاف سازی آمار اشتغال در این استان هستیم.

وی با تاکید به اینکه خروجی جلسات اشتغال می بایست برای مردم مفید فایده باشد، اضافه کرد: به ویژه انتظار می رود میزان اشتغال ایجاد شده و نوع مشاغل ایجاد شده مشخص شود.

استاندار اردبیل به ضرورت اهتمام تمامی ادارات برای توسعه اشتغال استان تاکید کرد و افزود: می توان گفت تمامی ادارات می توانند در زمینه اشتغال زایی مشارکت داشته باشند.

بهنامجو به قابلیت های اشتغال زایی در ادارات میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و جهاد کشاورزی استان اشاره و تاکید کرد: در صحبتی که با بانک ها شده رویکرد مثبتی برای حمایت از طرح های اشتغال دیده می شود.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان تاکید کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال می بایست بخشی نگری کنار گذاشته شده و تمرکز مدیران به صرف جلسات نباشد.

وی یکی از امتیازهای اشتغال زایی استان را منطقه آزاد تجاری عنوان کرد و افزود: از سال ۸۲ پیگیری راه اندازی منطقه آزاد در دستور کار بوده و لازم است بعد از اخذ مصوب قیمت تمام شده زمین کاهش یابد تا منجر به جذب سرمایه گذاری شود.

استاندار اردبیل در خصوص احصای ۱۶۰ طرح آماده واگذاری برای سرمایه گذاران اضافه کرد: زمانی می توان گفت این بررسی ها عملیاتی است که مکان واگذاری طرح مشخص شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 724226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =