تخصیص5 میلیارد تومان اعتبار به گلخانه‌های دورود و دلفان

تسنیم نوشت:مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان خبر داد: ۳ میلیارد تومان اعتبار برای گلخانه دورود و ۲ میلیارد تومان اعتبار برای گلخانه دلفان در نظر گرفته شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان اظهارداشت: حدود سه میلیارد تومان هزینه از اعتبارات شرکت شهرک‌های کشور برای گلخانه دورود در نظر گرفته شده و امروز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
حسین طولابی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی شهرستان دورود در 54 هکتار از اراضی ملی این شهرستان آغاز می‌شود، افزود: کلیه استعلامات اولیه این گلخانه انجام شده و پیش بینی می‌شود تا دی ماه امسال کارهای زیرساختی آن انجام و تا پایان سال پیشرفت آن را به 100 درصد برسانیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان عنوان کرد: کشت محصول این گلخانه با توجه به نیاز منطقه انجام می‌شود و با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال 400 نفر به صورت مستقیم فراهم می‌شود.
وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی گلخانه دلفان بیان کرد: مجوزهای لازم این گلخانه اخذ و دو میلیارد تومان هزینه اولیه برای آن برآورد شده است که با راه‌اندازی آن زمینه اشتغال حدود 220 نفر فراهم می‌شود.
طولابی در رابطه با گلخانه شهرستان کوهدشت نیز تصریح کرد: 15 میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل این گلخانه در نظر گرفته شده است، 16 مرداد ماه امسال50 درصد از این گلخانه به بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان امسال نیز100 درصد تکمیل می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی لرستان اظهارداشت: گلخانه واشیان پلدختر نیز برای تکمیل و راه‌اندازی به بخش خصوصی واگذار شده است.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =