ایسنا نوشت:

دبیر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک به مناسبت شروع این جشنواره، پیامی منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است: «در آستانه پانزدهمین جشن بزرگ عروسک‌ها، سپاس‌گزاری می‌کنم از همه‌ی عروسک‌های دستکشی، میله‌ای، سایه و نخی... از همه‌ی عروسک‌های پارچه‌ای، کاغذی، چوبی و بازیافتی که بی‌هیچ چشم داشت و منتی ماه‌هاست در دستان نجیب و پراحساس نمایشگران عروسکی در تلاش و تکاپوی برگزاری یک جشن باشکوه‌اند...

دوستداران عروسک‌ها...
به جشن ما خوش آمدید...»

در یک گردهمایی فردا (شنبه 22 شهریورماه) جشنواره پانزدهم نمایش عروسکی با حضور هنرمندان، کودکان و عروسکها و دیگر گروه های نمایشی آغاز می‌شود.

شنبه ساعت 16 نمایشگران عروسکی و کودکان به همراه عروسکهای خود به سمت تئاترشهر حرکت می‌کنند تا به طور رسمی پس از نواخته شدن زنگ افتتاح ،توسط فاطمه معتمدآریا، پرواز بادکنکها توسط کودکان و شعارهای صلح طلبی، جشنواره ، شروع به کار کند.

همچنین در اولین روز از جشنواره شش نمایش در تالارهای مجموعه تئاترشهر و تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

بر اساس این خبر، در اولین روز قرار است عادل بزدوده نمایش «آهای تو دیگه کی هستی» را در تالار اصلی ساعت 19 اجرا می کند.

نمایش «تیستو سبز انگشتی» نیز در دو احرای 17:30 و 19:30 در تالار چهارسو اجرا می شود و تالار سایه پذیرای نمایش «کنار ستاره‌ها بر می‌گردم» به کارگردانی زهره بهروزی نیا است. این نمایش نیز در دو سانس 18 و 20 اجرا می‌شود.

نمایش «ناگهان کفتری» به کارگردانی محمدمهدی چاکری، ساعت 18:30 و 20:30 و «حکایت حاکمی که دیگر حاکم نیست» به کارگردانی اکرم ابوالمعالی از اصفهان ساعت 16:30 و 18 نیز از دیگر آثاری است که در تالار قشقایی و کارگاه نمایش اجرا می‌شود.

نمایش «بگذار پرنده‌ها بخوانند» به کارگردانی روشنک کریمی در تالار حافظ، ساعت 18 و 20 اجرا می‌شود.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 375027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =