دبیر فدراسیون والیبال می‌گوید برانکو سرمربی پرسپولیس برای‌شان در وصف مایدا چچیچ گفته‌است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مایدا چچیچ یک سالی است که هدایت تیم ملی بانوان ایران در رشته والیبال را بر عهده گرفته و توانسته نتایج قابل توجهی کسب کند. او و تیمش با چند پیروزی مهم شگفتی ساز شدند اما اصل کار این مربی تلاشی است که در تیم های پایه ای انجام می دهد و تیم های رده های سنی ایران را می سازد.

او این روزها مشغول کار با تیم های پایه ایران است و مسئولان فدراسیون هم از کارش راضی. محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال در این باره می گوید:«خب ما دنبال یک مربی بانو می گشتیم که برای مان بتواند همزمان در همه رده ها فعالیت کند. در والیبال بانوان ، مربی ها خیلی گران هستند و انصافا سخت است ما بخواهیم هزینه های آنچنانی کنیم اما به اندازه توانی که داشتیم ، خانم چچیچ توانست همزمان و در تمام طول سال ، به تیم های مختلف مان برسد و کارشان هم خوب و بر اساس برنامه ریزی مان انجام می دهند.»

او البته خاطره ای دارد از تمجید برانکو ایوانکویچ ، سرمربی موفق پرسپولیس از مربی بانوان ایران. برانکو که رابطه خیلی خوبی با هموطنش دارد، درباره چچیچ به افشاردوست گفته است:«ایشان خیلی از مربی ما تعریف کرد و می گفت مایدا چچیچ در زمان ورزشش یکی از ستاره ها و قهرمانان نامی منطقه بالکان بوده است و یکی از مشهورترین ورزشکاران زن در صربستان. خلاصه او اعتقاد داشت ما انتخاب خیلی خوبی داشتیم.»

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 643012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =