اولین دوره جشنواره بیلیارد کشور در رشته های اسنوکر و پاکت بیلیارد انفرادی و تیمی در بخش آقایان و بانوان و نیز اسنوکر پیشکسوتان با حضور ۳۵۰ ورزشکار از ۳۱ تیرماه الی ۸ مرداد ماه ۹۶ به میزبانی آذربایجان غربی ( ارومیه ) برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در این دوره رقابت ها ۲۶ بازیکن از خوزستان اعزام شدند که توانستند با اقتدار بازیهای خود را به نمایش گذاشته و جایگاه های برتر را به خود اختصاص دهند.

در رشته اسنوکر شش توپ انفرادی احسان حیدری نژاد بر سکوی اول ایستاد، پس از آن علیرضا خداپرست در جایگاه هشتم این رقابت ها ایستاد و نعیم اکبری به جمع ۳۲ نفر برتر پیوست.

در بخش پیشکسوتان محمدعلی علیپور توانست با اقتدار به رقابت با حریفانش بپردازد و مدال طلای این دوره را به خود اختصاص دهد.
در بازی های اسنوکر تیمی آقایان نیز دو تیم سبز اهواز ( احسان حیدری نژاد، روزبه کردزنگنه، میلاد معینی ) و تیم فونیکس اهواز ( نادر جهادی ، آرمین محمودی) توانستند به  مرحله حذفی راه  یابند.

در بخش پاکت بیلیارد انفرادی محمد موسوی به جمع ۳۲ نفر برتر پیوست، و در بخش تیمی نیز ، تیم علاءالدین ( رضا غلامی ، حسین دغلاوی) و تیم د ( محمد موسوی ، امیرحسین دریس) به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافتند.

همچنین خانم راشین دریس تنها بانوی اعزام به این رقابت ها موفق شد کنار هم تیمی خود در بازی  پاکت بیلیارد ( تن بال )، عنوان دوم تیمی را به خود اختصاص دهد.


لازم به ذکر است در این مسابقات آقای بیژن هاجری امجد بعنوان سرداور آقایان، خانم ها هدی ضیاغم و معصومه مجدم بعنوان داور حضور داشتند. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =