سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم اطمینان داشته باشند استقرار گمرک یکی از برنامه هایی است که توسط دولت در حال پیگیری است.

جلیل مختار در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: فعال شدن و قرار گرفتن گیت در ورودی آبادان و خرمشهر مصوبه دولت است و خود رئیس جمهور این موضوع را انجام می دهد.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور عالی ترین مرجع قوه اجرایی کشور است، افزود: قدم به قدم حرکت ها برای استقرار گمرک در ورودی شهر در حال پیگیری و انجام است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مخالفت خود با جوسازی صورت گرفته در خصوص استقرار گمرک، تصریح کرد: درست است آخر سال است ولی با پیگیری های مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی این اتفاق خوب به سرانجام می رسد.

مختار با اشاره به اینکه تا دو ماه گذشته مطالبه جدی ای در موضوع فعال شدن سیستم دروازه های کنترلی وجود نداشته بود، توضیح داد:  طی این دو ماه مکاتباتی را با رئیس جمهور و وزیر اقتصاد داشتیم؛ معاون اول رئیس جمهور نیز بازدید و ارزیابی هایی را انجام داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم اطمینان داشته باشند استقرار گمرک یکی از برنامه هایی است که توسط دولت در حال پیگیری است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =