رئیس منطقه سه بانک شهر اصفهان گفت: در روزهای پایان سال 95 مصوب شد که بانک شهر اصفهان چهار هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه قطار شهری به شکل اوراق مشارکت تخصیص دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسن خدابنده شهرکی بعدازظهر چهارشنبه، در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های نوروزی بانک شهر اظهار داشت: بانک شهر رسالت خود را خدمت رسانی به مردم می داند و در این راستا یک شهرنت سیار در باغ فدک، یک دستگاه ای.تی.ام سیار در کمپ خیابان کاوه و یک دستگاه نیز در کمپ نوروزی در ورودی از جاده یزد و از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین مستقر شده است.

وی افزود: شعب بانک شهر در خیابان جابر انصاری، حکیم، شیخ صدوق( اصفهان)، شعبه اصلی یزد، شهرکرد، زرین شهر و کاشان در ایام کشیک یعنی از 29 اسفند تا سوم فروردین و روز 12 فروردین از 9 صبح تا 13 فعال هستند و در دیگر روزها 8 تا 14 فعالیت دارند.
رئیس منطقه سه بانک شهر اصفهان با بیان اینکه شهرنت‌ها در ایام نوروز از 7 صبح تا دوی نیمه شب مشغول فعالیت خواهند بود، ابراز داشت: در سه منطقه اسکان نوروزی، شعب بانک شهر 24 ساعته فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه پیشخوان‌های بانک شهر در بهارستان، فولادشهر، فلاورجان، زرین شهر و نجف آباد، یزد، شهرکرد، سپاهان شهر فعالیت دارند، ابراز داشت: در اصفهان نیز این پیش‌خوان‌ها در خیابان های سپه، 33 پل، بابل‌دشت، میدان امام علی(ع)، میدان خواجو و جابر انصاری به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند و 9 مورد از این پیش‌خوان ها مجهز به خودبانک هستند.

خدابنده اضافه کرد: با استفاده از خودبانک، مراجعه به بانک به حداقل می رسد و تمام عملیات های بانکی قابل انجام است.

در سال 95 تعداد 80 نیروی جوان در بانک‌شهر جذب شده اند

وی با بیان اینکه در سال 95 بتعداد 80 نیروی جوان در شعب بانک‌ شهر منطقه سه جذب شده اند، بیان داشت: در شهر اصفهان 14 شعبه و 18 باجه بانک شهر وجود دارد اما مطابق دستور بانک مرکزی هیچ بانکی اجازه گسترش شعبه ها را ندارد.

رئیس منطقه سه بانک شهر اصفهان افزود: همچننی در سطح منطقه اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری نیز 22 شعبه و 26 باجه وجود دارد.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: بانک‌شهر تاکنون دو هزار میلیارد ریال به سازمان خدمات شهری، 500 میلیارد ریال برای پروژه های خُرد شهرداری و 500 میلیارد ریال نیزبرای پروژه های میدان استقلال و نمایشگاه اختصاص داده است.

خدابنده تاکید کرد: همچنین در پایان سال 95 مصوب شد که چهار هزار میلیارد ریال برای پروژه قطار شهری به شکل اوراق مشارکت تخصیص پیدا کند.

وی افزود: در همین مدت یک هزار و 100 میلیارد ریال نیز به منظور تجهیز ناوگان اتوبوسرانی و دو هزار میلیارد ریال نیز برای کمک به صنایع کوچک و بزرگ در مجموع اختصاص یافته است.

رئیس منطقه سه بانک شهر اصفهان با اشاره به اینکه متولی نمایشگاه کتاب در سراسر ایران از سال 95 به بانک شهر واگذار شده است، ابراز داشت: امسال درنمایشگاه کتاب کاشان یک شهر نت، یک دستگاه ای.تی.ام سالنی و 5 باجه مستقر بود و سه هزار و 964 بن کارت فروخته شد.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب امسال در شهر یزد نیز یک شهر نت، دو ای.تی.ام سالنی و هفت باجه مستقر بود و 17 هزار و 800 بن کارت فروش رفت، گفت: در نمایشگاه کتاب شهرکرد نیز یک شهرنت، یک ای. تی.ام سالنی و پنج باجه مستقر بود و 11 هزار و 500 بن کارت فروخته شد.

خدابنده با اشاره به دیگر اقدامات بانک شهر به مناسبت عید نوروز تاکید کرد: از ساعت دو بعدازظهر 29 تا 30 اسفندماه تمام خودپردازهای مستقر در درب شعب با کارت بانک شهر تا 5 میلیون ریال و با استفاده از بانک‌های شتابی دو میلیون ریال اسکناس نو به مراجعان پرداخت می کند.

وی اضافه کرد: سامانه آنلاین 8655 به شکل شبانه روزی تمامی انتقادات و پیشنهادات شهروندی را دریافت می کند و کارشناسان بانک به شکل شبانه روزی در طول سال افراد را راهنمایی می‌کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 646746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =