دولت بر ضرورت واگذاری پروژه ها از طریق مناقصه تاکید دارد

استاندار زنجان از کاهش ترک تشریفات مناقصه پروژه های پیمانکاری در استان خبر داد و گفت: دولت بر ضرورت واگذاری پروژه های عمرانی از طریق برگزاری مناقصه تاکید دارد.

به گزارش خبرآنلاین؛ اسداله درویش امیری در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه روند آمار ترک تشریفات مناقصه پروژه های عمرانی استان از سال ۹۰ تا سال جاری کاهشی بوده است، گفت: در سال ۹۰، تعداد ترک تشریفات مناقصه در استان ۶۰ مورد بوده؛ این در حالی است که این میزان در سال ۹۱، ۵۱مورد و در سال ۹۲، ۲۸مورد بوده است.
مقام عالی اجرایی استان همچنین خواستار توجه و اهتمام جدی دبیرخانه شورای برنامه ریزی و توسعه استان نسبت به ماده بیست و هفت قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی شد .
وی ادامه داد: ستاد اجرایی ماده هشتاد و هشت در دستگاه های اجرایی وجود دارد و دبیرخانه شورا باید گزارشی از تشکیل شدن این ستاد و خروجی اقدامات آن تدوین و ارائه کند.
درویش امیری از پرداخت کامل حقوق و مزایای مستمر کارکنان دولت خبر داد و گفت: حقوق و مزایای کارمندان دستگاه های اجرایی استان به صورت کامل پرداخت شده و کارمندی در استان نداریم که حقوق و مزایای آن پرداخت نشده باشد.
استاندار زنجان از تلاش برای تحقق کامل کارسازی هزینه دستگاه های اجرایی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: تاکنون نود درصد هزینه دستگاه های اجرایی استان، کارسازی شده و منتظر تامین اعتبارات، ابلاغ و تخصیص اعتبار در این راستا هستیم و البته مکاتبات و پیگیری های لازم با مرکز در این زمینه صورت گرفته است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 647021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =