اتمام چندین پروژه عمرانی نیمه تمام مهمترین دستاورد شهرداری سنندج در سال گذشته بود

شهردار سنندج با بیان اینکه سال گذشته سالی بسیار خوب برای شهر و شهرداری بود، گفت: اتمام چندین پروژه عمرانی نیمه تمام، مهمترین دستاورد عمرانی شهرداری در سال گذشته بود.

به گزارش خبرآنلاین، منوچهر فخری در دیدار با اعضای شورای شهر سنندج، اظهار کرد: در سال گذشته، کمبود اعتبار و مشکلات مالی یکی از مهمترین معضلاتی بود که مانع بزرگی در جهت اجرای طرح و برنامه‌های شهرداری شده بود.

وی افزود: عدم به موقع پرداخت شدن حق و حقوق کارکنان و بدیهی‌های پیمانکاران و دیگر مشکلات مالی باعث شده بود که شهرداری در اواخر سال گذشته وضعیت بسیار نامناسب و بحرانی را تجربه کند.

شهردار سنندج عنوان کرد: با وفاق و همدلی و همچین همراهی اعضاء شورای شهر خوشبختانه توانستیم وضعیت مالی را به خوبی ساماندهی کنیم و خداوند متعال را شاکریم که هم عید گذشته و هم نوروز امسال توانستیم تمامی حق وحقوق کارکنان شهرداری را به موقع پرداخت کنیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات شهرداری در سطح شهر وجود چندین پروژه عمرانی نیمه تمام در سطح شهر بود که باعث نارضایتی شهروندان از عملکرد شهرداری شده بود.

فخری بیان کرد: با برگزاری جلسات منظم و همچین برنامه ریزی صورت گرفته وعده اتمام چندین پروژه عمرانی تمام در سطح شهر به شهروندان داده شد که با استعانت از درگاه خداوند و با همراهی اعضای شورای شهر و همچنین تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم شهرداری توانستیم به وعده‌های داده شده به شهروندان جامع عمل بپوشانیم.

وی گفت: اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام نظیر پروژه تقاطع غیرهمسطح کوسه هجیج، فاز نخست بلوار 36 متری کمربندی آبیدر، ساماندهی ورودی سنندج - کرمانشاه، پارکینگ طبقاتی عبدالعلی سنندجی و همچین پروژه تونل انقلاب از جمله طرح‌هایی بود که با بهره برداری از آنها باعث بخشی از مشکلات ترافیکی سطج شهر رفع و همچنین رضایت‌مندی شهروندان را از مجموعه شورا و شهرداری باعث شد.

شهردار سنندج بیان کرد: در کنار اتمام چندین پروژه عمرانی نیمه تمام، طرح‌های جدیدی در راستای زیباسازی سطح شهر نظیر ساماندهی ورودی شهرک پیام، ساماندهی بلوار چمران و ساماندهی بلوار پاسداران نیز در سطح شهر اجراء شد.

وی نقش شورای شهر را در اجرای برنامه‌های شهرداری را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: قطعا بدون همفکری و همراهی اعضاء شورای شهر، رضایت مندی نسبی ایجاد شده در شهروندان از عملکرد شهرداری بدست نمی‌آمد.

فخری در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی اعضاء شورا و مدیران شهرداری ابراز امیدواری کرد: امسال هم با تمام توان در جهت خدمات رسانی شایسته به شهروندان و همچین رفع مشکلات سطح شهر گام‌های اساسی‌تری برداریم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 652064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =