خلیل صالحی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، گفت: ایمان الهی ،برجسته ترین ویژگی و استراتژی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به حماسه های حسینی جان برکفان ارتش ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که به لحاظ نظامی دارای ساختاری تعریف شده بود، لزوماً برای همکاری با سپاه و نیروهای مردمی در جبهه های نبرد نور علیه ظلمت، نیاز به راه های روشنی داشت تا در حوزه ی استراتژیک و تاکتیک بتواند وحدت رویه ایجاد کند، که این کار مهم با سرپنجه ی تدبیر حضرت امام(ره) و همکاری صمیمانه ی فرماندهان ارتش و سپاه تحقق یافت.

خلیل صالحی گفت: حضرت امام خمینی (ره)، به عنوان فرمانده کل قوا به وحدت همه جانبه ی ارتش و سپاه اهتمام خاصی داشتند و بدون تردید یکی از عوامل مهم افزایش توان دفاعی را در سایه وحدت ارتش و سپاه جستجو می کردند.

وی افزود: درپرتو فرماندهی بی بدیل حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی)، اکنون ارتش خدامحور و ولایی ما به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده است و ارتش در کنار سپاه پاسداران و بسیج مردمی همچون کوهی استوار در برابر زیاده طلبی های دشمنان ایستاده اند و ارتشی های شجاع و شهادت طلب خدمت در زیر بیرق ولایت را برای خود افتخاری بزرگ می دانند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 655924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =