ایلنا نوشت: نشست کمیته تعامل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان با رییس‌جمهور برگزار شد.

محمدرضا عارف در دیدار با رئیس جمهور ضمن اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: مردم فهیم ایران اسلامی با حضوری گسترده و حماسی در انتخابات شرکت کردند. این حضور نشان داد مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و جامعه احساس مسئولیت می‌کنند.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان همچنین نقش اصلاح طلبان در حمایت از نامزدی روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را کم نظیر و بسیار موثر دانست و بر ضرورت همکاری متقابل حامیان رئیس جمهور و فراکسیون امید با دولت در آینده و ادامه رایزنی در زمینه های مختلف تاکید کرد.

در این دیدار، حجت‌الاسلام روحانی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم دولتی کاراتر به مردم و مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم و کماکان از همکاری متقابل با اصلاح طلبان در همه زمینه‌ها بهره مند شویم.

وی گفت: با برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب نیز همچون دیگر جریان‌ها برای انتخاب کابینه مشورت کردم اما هنوز به نتیجه قطعی دست نیافتم.

در این جلسه بیشتر در مورد کلیات کابینه صحبت شد و بحث‌های انجام شده آنچنان ورودی به مصادیق نداشت ضمن آنکه مقرر شد تا دیدار کمیته تعامل با دولت حتی پس از معرفی و رای اعتماد وزرا نیز استمرار داشته باشد. 

در این دیدار رییس‌جمهور و اعضای کمیته تعامل بدون ورود به گزینه‌های موجود برای شهرداری تهران بر ضرورت حضور فردی شایسته و کارآمد در شهرداری تهران تاکید کردند.

این دومین دیدار عارف با روحانی در آستانه معرفی وزرای کابینه دوازدهم به مجلس بود.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =