۰ نفر
۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۳
کیفیت آرد و نان همدان مطلوب نیست

مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: کیفیت آرد و نان استان همدان مطلوب نیست و مطالبات مردم در این مورد برآورده نشده است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ محمد کاظم زاده، طی گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم مردم را با آرد سالم آشنا کنیم و در این خصوص مطالبات مردم را برآورده سازیم.

وی به نگاه فرابخشی درخصوص رساندن غذای سالم به سفره شهروندان اشاره کرد و گفت: ارتباط بیشتر سازمانها، شناسایی و بررسی مشکلات موجود و در مجموع تعهد استانی می تواند شرایط بهتری را برای دریافت نان سالم فراهم سازد.

کاظم زاده با بیان اینکه آموزش به مردم در مورد مصرف نان تیره تربه عنوان نان سالم نیازمند آگاه سازی و تغییر در فرهنگ مردم است، اظهار داشت: معاونت غذا و دارو آمادگی دارد همسو با کارخانه ها درنهادینه کردن استفاده از نان سبوس دار و کم نمک گام بردارد.

وی با تاکید بر پیشبرد آرد تولیدی کارخانه‌ها به سمت سالم سازی خاطرنشان کرد: معاونت غذا و دارو نیز با استفاده از ظرفیت های رسانه ای این بینش را به مردم خواهد داد که نان تیره تر، گویای غنی تر و سالم تر بودن آن است

کاظم زاده افزود: نگاه مدیریت غذا به کارخانه‌ها نگاه حمایتی است و تلاش ما تحقق سلامت مردم و بالا بردن کیفیت محصولات غذایی به ویژه نان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =