فاز سوم گاز رسانی به قلعه رئیسی و دیشموک کلنگ زنی شد

با حضور معاون وزیر نفت، نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس و جمعی از مسوولان استانی کلنگ گازرسانی به ۲ شهر و ۱۰۸ روستا بعد از ۲۴ سال در روستای انجیره زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،مراسم کلنگ‌زنی گازرسانی دیشموک و چاروسا در روستای انجیره از توابع دیشموک با حضور عراقی معاون وزیر نفت، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس، مومنی مدیر شرکت گازرسانی کشور و جمعی از مردم و مسوولان استانی و شهرستانی در روستای انجیره از روستاهای تابعه بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه زمین زده شد تا وعده ۲۴ ساله گازرسانی به این شهرها محقق شده باشد.

گفتنی است اجرای ۳۷۹۰۰۰متر خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی به دو شهر و ۱۰۸ روستای تابعه بخش های دیشموک و چاروسا با تعداد خانوار تحت پوشش۷۶۲۷ و جمعیت ۳۲۲۰۰ نفر با هزینه ای بالغ بر اجرای فاز سوم حدود ۴۵ میلیارد تومان خواهد بود.

عراقی معاون وزیر نفت هم در این آئین اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم و مسئولان، در ۲ سال آینده شاهد اتمام مهمترین پروزه گازرسانی به شهرهای دیشموک، چاروسا و ۱۰۸ روستا در کهگیلویه بزرگ باشیم.

عدل هاشمی‌پور در حاشیه آئین کلنگ‌زنی گازرسانی به این شهرها گفت: اجرای ۳۸ کیلومتر خط تغذیه و شبکه توزیع گازرسانی به دو شهر و ۱۰۸ روستای تابعه بخش‌های دیشموک و چاروسا مهمترین هدف از برگزاری این آئین بوده است.

وی با تشریح ویژگی‌های خاص پروژه گازرسانی به دیشموک و چاروسا اظهارداشت: تعداد خانوار تحت پوشش این پروژه، ۷ هزار و ۶۲۷ خانوار و جمعیت ۳۲ هزار و ۲۰۰ نفر است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای فاز سوم این پروژه حدود ۴۵ میلیارد تومان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =