انعقاد قرارداد 102 کیلومتر آسفالت راه روستایی در سقز

هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان سقز با حضور مسئولان شهرستان سقز با محوریت انتخابات و خدمات سفر با توجه به آغاز سال نو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان سقز با تایید خواسته و انتظارات به حق شهروندان در زمینه های مختلف، از جمله بارش اخیر برف، اشاره و بیان داشت: با توجه به امکانات محدود و شرایط سخت و پیچیده در زمان بحران از زحمات و تلاش های بی وقفه کارکنان ستاد بحران و ادارات مختلف در حوزه های مختلف در ایام بارش سنگین برف تشکر کرد و صبر و بردباری و همکاری تمامی نهاد ها و مردم عزیز در چنین شرایط را کارساز و سازنده دانست که باعث تسریع در عملیات خدمت رسانی بهینه خواهد شد.
محسن بیگلری با اشاره به اینکه همدلی دولت و مردم، باعث هم افزایی بیشتر می شود، خاطر نشان ساخت: مسئولان ادارات به درخواست شوراهای بخش و روستا توجه و با آنان تعامل داشته باشند.
بیگلری گفت:انعقاد قرارداد 102 کیلومتر آسفالت راه روستایی در سقز، اقدامی بی سابقه است و تا 2 الی 3 سال آینده تمامی روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
وی از شروع اقداماتی در حوزه های زیرساختی از جمله برگزاری مناقصه مسیرهای سقز ـ بوکان و سقزـ بانه و همچنین کلنگ زنی کارخانه ذوب آهن در آینده ای نزدیک، خبر داد و افزود: با پیگیری های مکرر امید است، بهمن سال 96 بیمارستان سقز را افتتاح نمود
نماینده مردم در مجلس گفت: با اختصاص 12 میلیارد عملیات تصفیه خانه آب و فاضلاب شهری وارد فاز اجرایی می شود
بیگلری: تلاش برای راه اندازی کارخانه دولتی در سقز را ضروری خواند و اظهار داشت؛ به طور جد این مسئله را در برنامه های کاری خود قرار خواهم داد.
عضو کمسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی از تلاش های شبانه روزی اصحاب رسانه تقدیر نمود و اذعان داشت: اینجانب ضمن دعوت و تشویق تمامی شهروندان برای شرکت در انتخابات پیش رو از اینجا اعلام می کنم که بنده با رای مردم انتخاب شدم و خدمتگزار مردمم و بس و در جریان انتخابات شورای شهر از هیچ فرد و جریانی حمایت نخواهم کرد و به رای مردم احترام خواهم گذاشت و امید است با حضور افراد اصلح و کاردان در عرصه انتخابات بتوان به سوی توسعه متوازن شهری گام اساسی برداشت
سپس فرماندار ویژه شهرستان سقز در این جلسه با اشاره به بارش سنگین و بی سابقه برف در چندین سال اخیر از تمامی دست اندرکاران، ستاد بحران شهرستان، شهرداری سقز و صاحب، پیمانکاران بخش خصوصی، شبکه بهداشت و فوریت های پزشکی، شهروندان و ... تشکر و قدردانی نمود و همراهی و همدلی شهروندان و مسئولان را در این راستا قابل تقدیر دانست و خاطر نشان ساخت؛ چنین همیاری ها و همدلی ها بستر ساز عزم جهادی به سمت توسعه روز افزون اجتماعی است
علی اکبر ورمقانی با تشریح وجهه فرهنگی و تاریخی شهر سقز بیان داشت: ستاد خدمات سفر در شهرستان برای استقبال و پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی تدارک لازم را فراهم و آمادگی کامل بر طبق مصوبات اعلامی داشته باشند.
وی بر آمادگی تمامی بانک ها (خصوصا عابر بانک ها) جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران و شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز در ایام نوروز تاکید ویژه نمود.
ورمقانی افزود: ادارات در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و آماده سازی بسترهای لازم برای حماسه سیاسی اردیبهشت 96 از هیچ کوششی دریغ نکنند.
فرماندار سقز در پایان، دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سه سال و نیم گذشته را در حوزه های انرژی هسته ای، کشاورزی، اقتصاد و سلامت تشریح کرد.
امام جمعه سقز نیز در این مراسم شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و اخلاقی مردم دانست و گفت: دشمن همواره از حضور پرشور مردم ایران اسلامی در انتخابات بیم داشته است.
در ادامه رییس شرکت تعاونی سهام عدالت در شهرستان سقز با تشریح اهداف سهام عدالت گفت: در شهرستان سقز بیش از 139 هزار آمار سهام عدالت ثبت شده و 30 درصد از افراد شناسایی نشدن و یا اقدام برای تعلق گرفتن سهام عدالت انجام ندادند
اسعد شاهی افزود: در این مرحله از سهام عدالت حذف و اضافه سهام وجود ندارد و با توجه به واگذاری 48 میلیون سهام در سطح کشور آن را پروسه ای زمان بر دانست و گفت: در این مرحله سهام داران فقط حق برداشت سود آن را خواهند داشت.
سپس دکتر نقیبی رییس مرکر بزرک اسلامی سقز نیز از پیگیری های نماینده سقز و بانه، فرماندار و دستگاه های متولی جهت تغییر کابری زمین های روحانیون در سقز تشکر کرد.

محمودی رییس کمیته امداد نیز با مروری بر اهداف و فعالیت های کمیته امداد گفت: ساماندهی 7200 خانوار بی بضاعت در شهر سقز کاری سخت و پیچیده است و با همکاری تمامی مسئولان خوشبختانه توانسته ایم خدمات در حد توان را به این قشر مظلوم ارایه دهیم و ادامه این کار نیاز به عزم جدی تمامی اقشار و نهادها دارد و امید است بتوان انتظارات این قشر محروم را هر چه بیشتر بر طرف نمود.
در این جلسه در راستای تدوین و تکمیل 10 شاخص برتر عملکرد ادارات توسط حوزه معاون سیاسی فرماندار سقز، از روابط عمومی اداره های شهرداری، ورزش و جوانان، تعاون روستایی، بهزیستی، آموزش و پرورش زیویه،آب و فاضلاب شهری و هلال احمر سقز تقدیر شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =