مدیرکل آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: ارائه خدمات الکترونیک یکی از سیاست های دولت یازدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سید مهدی نیازی در حاشیه سمینار آموزشی و توجیهی کار با سمانه بهین یاب و هماهنگ که در محل سالن همایش های هتل پارسیان آبادان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس ابزارها، سامانه ها و کلیه فرآیندهایی که بر اساس بسترهای الکترونیکی است، ضرورت دارد کارکنان وزارت، صنعت، معدن و تجارت با این بسترها در سازمان های استانی و مناطق آزاد آشنا شوند.

وی با تاکید بر اینکه آخرین تغییرات و فرآیندهایی که به صورت الکترونیکی پیش بینی شده در سیستم ها باید آموزش داده شود، خاطرنشان کرد: فراگیری آموزش نقش به سزایی در ارائه بهتر خدمات دارد.

مدیرکل آمار و فرآوری داده های وزارت صنعت، معدن و تجارت این حوزه را جزو بخش های مهم اقتصاد و پیشران قلمداد کرد و افزود: ارائه خدمات الکترونیک یکی از سیاست های دولت یازدهم است؛ در واقع بر اساس بسترهای اطلاعاتی و الکترونیکی اقدام صورت می گیرد.

نیازی، ارائه دوره های آموزشی به کارکنان وزارت، صنعت، معدن و تجارت را از برنامه های این وزارت اعلام کرد و گفت: شکل جدیدی از این دوره ها پیش بینی شده تا در سازمان های استانی و مناطق آزاد برگزار شود تا خدمات این وزارت به صورت بهتری ارائه شود.

وی در خصوص سمینار آموزشی و توجیهی کار با سمانه بهین یاب و هماهنگ توضیح داد: کلیه فرایندهایی که در قالب الکترونیک پیاده شده و دارد ارائه خدمت می شود و سایر فرآیندها نیز آموزش داده شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645575

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =