استاندار همدان در همایش امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی گفت: کارکنان وزارت اطلاعات با مدال افتخار و لقب سرباز گمنام امام زمان(عج) در تمام صحنه هایی که انسانهای عادی توان حضور ندارند، حضور یافته و جانفشانی می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در همایش امنیت اقتصادی در اقتصاد مقاومتی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: یکی از عواملی که ما هم اکنون احساس امنیت و در دنیا پایدارترین امنیت را داریم، آمادگی و جانفشانی نیروهای اطلاعات است.

وی خاطرنشان کرد: ایران از اهداف داعش است و آرزوی آنها و اربابانشان ضربه زدن به جمهوری اسلامی است اما نتوانستند، زیرا سربازان گمنام با درایت و بخوبی و با اتکا به لطف و قدرت لایزال الهی توانستند کشور را از هر حادثه ای مصون نگه دارند.


استاندار همدان تاکید کرد: من به عنوان نماینده دولت اعلام می کنم که اداره کل اطلاعات استان، علی الخصوص مدیر کل محترم آن در اجرای اقتصاد مقاومتی، تلاش ، همفکری و مساعدتشان بسیار موثر و کارساز بوده و اگر توفیقی در این زمینه حاصل شده با همکاری و همراهی این اداره کل بوده است.


وی ادامه داد: امیدوارم این همکاری ادامه داشته باشد تا بتوانیم سرمایه گذاری بیشتری جذب کنیم زیرا بدون سرمایه گذاری داخلی و خارجی به رشد اقتصادی ۸ درصدی نخواهیم رسید.


نیکبخت یادآور شد: سرمایه گذاری بخش خصوصی زمانی صورت می گیرد که سرمایه گذار اعتماد کامل داشته باشد که امنیت خود و سرمایه اش تامین شده است.

وی افزود: امنیت بحمدالله وجود دارد و ما در کمتر سخنرانی از جناب دکتر علوی وزیر محترم اطلاعات، می شنویم که اشاره ای به امنیت اقتصادی نداشته باشد و این رویه در استان همدان هم جاری است.


مهندس نیکبخت در ادامه گفت: کشور ما برای سرمایه گذاری و فعالیت اقتصادی بهترین کشور دنیا است و بعد از برجام دیدیم که خیل و سیل سرمایه گذاران دنیا متوجه ایران شد و این نتیجه امنیت اقتصادی در ایران است.


استاندار همدان یادآور شد: احیای واحدهای تولیدی تعطیل، اجرای پروژه و اشتغال جدید ماهانه هزار نفر از نتایج اجرای اقتصاد مقاومتی است.


وی تصریح کرد: صندوق بین المللی پول اعلام کرده که اگر برجام و پافشاری ایران در مذاکرات نبود شاید ایران به سرنوشت ونزوئلا دچار می شد اما با هدایت مقام معظم رهبری و تدبیر دولت و تلاش تیم مذاکره کننده برجام به ثمر رسید.


نیکبخت اظهار داشت: اگر دولت جدید آمریکا هم بخواهد به بدعهدی و کارشکنی ادامه دهد ، اروپا همراهی نخواهد کردزیرااین قرارداد بین ایران و آمریکا نبود ، آمریکا یکی از طرفهاست و قطعا برجام راه خود را ادامه خواهد داد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =