سرمربی تیم ملی کره شمالی می‌گوید در بازی نخست، تیمش به طور کامل آماده نبوده اما آن‌ها آماده‌اند برابر ایران نمایش خوبی ارائه کنند.

جو تونگ سوپ در آستانه دیدار تیمش برابر ایران گفت:« ما در بازی اول عملکرد خوبی داشتیم اما بازی مساوی شد. حالا نسبت به بازی اول تجربه بیشتری کسب کرده‌ایم و سعی می‌کنیم در بازی با ایران از این تجربه استفاده کنیم. اماراتی‌ها به لحاظ فردی بازیکنان خوبی داشتند اما بیشتر توجه‌شان به دفاع کردن بود.»

وی در پاسخ به این سوال که تیم شما تا به حال برابر ایران پیروز نشده است، آیا فکر می‌کنید می‌توانید به این طلسم پایان دهید گفت: «به لحاظ روانی شاید این مساله روی بازیکنان و کادر فنی ما تاثیر بگذارد اما اکنون خوشبختانه شرایط خوبی داریم و جام ملت‌ها فرصت خوبی است که بتوانیم اولین پیروزی‌مان را برابر ایران کسب کنیم. ما دوست داریم در دفاع متمرکز شویم و بعد حمله کنیم. ما خوب دفاع می‌کنیم و اگر فرصتی داشته باشیم حمله می‌کنیم.»

وی درباره توقف برابر امارات و دیدار پیش رو برابر ایران گفت:«ما در بازی قبلی صددرصد آماده نبودیم چرا که اولین بازی‌مان بود. اما برای بازی فردا آمادگی‌مان بیشتر شده است. ایران تیم بسیار خوبی است. ما بازی این تیم را برابر عراق آنالیز کرده‌ایم. ایران از بازیکنان فیزیکی و تکنیکی سود می‌برد و قطعا بازی ما مقابل آن‌ها دشوار خواهد بود. ایرانی‌ها بازیکنان بااستعدادی دارند که از تمام نقاط زمین هم به خوبی استفاده می‌کنند. نفوذ از کناره‌ها و استفاده از ضربات آزاد دو نکته برجسته در تیم ایران است.ما در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم و بعد از این رقابت‌ها برای حضور در جام ملت‌های آسیا به خوبی حمایت شده‌ایم.»

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید چه تیم‌هایی از این گروه صعود کنند گفت:« تازه بازی اول تیم‌ها برگزار شده و نمی‌شود در این شرایط پیش‌بینی کرد. باید بازی دوم تیم‌ها را ببینیم و بعد به این سوال پاسخ بدهیم.»

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
    0 0
    زنده باد ایران
  • امیر IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۴
    0 0
    بیشین تا شکست بدی