۰ نفر
۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۸

اعضای باند کفتارها که تحت عنوان مسافربر، زنان و دختران را با اهداف شیطانی ربوده و آنها را قربانی هوس‌های شوم‌شان کرده بودند، با حکم قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران در مجموع به 13 بار اعدام محکوم شدند. یکی از تبهکاران نیز به اتهام قتل طعمه‌اش به قصاص هم محکوم شد.

روزنامه ایران در این باره نوشت:

قاضی «نورالله عزیزمحمدی» رئیس شعبه 71 دادگاه کیفری که صبح شنبه در جلسه غیرعلنی چهار مرد تبهکار را با همراهی چهار مستشار محاکمه کرده بود با اعلام حکم مجازات اعضای باند گفت: براساس علم 5 قاضی پرونده، کیفرخواست صادره از سوی دادسرا، شکایت 5 زن و دختر جوان، اقرار صریح متهمان و مطابق ماده 82 قانون مجازات اسلامی «سیاوش» - 27 ساله - به اتهام 5 فقره تجاوز به عنف، آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار به پنج بار اعدام، 25 سال زندان و 74 ضربه شلاق، «محمود» - 25 ساله - به چهار بار اعدام، 25 سال زندان و 74 ضربه شلاق، «علی» - 26 ساله - به سه بار اعدام، 25 سال زندان و 74 ضربه شلاق و «کریم» - 31 ساله - به یک بار اعدام و یک بار قصاص - به اتهام قتل زن جوانی - 7 سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شدند. البته طبق قانون متهمان پس از ابلاغ حکم 20 روز برای تجدید نظرخواهی فرصت خواهند داشت.

براساس اوراق پرونده، اعضای باند کفتارها از عصر 29 مهر 88 همزمان با انتقال پیکر خونین و نیمه جان زن جوانی به یکی از بیمارستان‌های جنوب تهران تحت تعقیب مأموران کلانتری 14 «حصار امیر» قرار گرفتند.

پس از دستگیری«سیاوش» - سردسته باند کفتارها - و همدستانش که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به ربودن و آزار و اذیت چند زن با انگیزه سرقت اعتراف کردند. «کریم» - عضو باند - نیز به قتل یکی از زن‌ها اعتراف کرد.

بدین ترتیب پس از پایان جلسه محاکمه، دادگاه با حکم رئیس و چهار قاضی مستشار - آروین، واعظی، بردبار و سری - حکم مجازات شیطان‌صفت‌ها را صادر کردند.
56181

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 130195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سبيل شبانكاره IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
    2 0
    حقشونه