جام جم نوشت:

پسر جوانی که یکی از قوی‌ترین مردان ایران را با ضربات چاقو در کرج کشته بود، روز گذشته به صورت فوق‌العاده در شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز محاکمه و برای وی تقاضای اعدام در ملا عام شد.

به گزارش «جام‌جم»، متهمان این پرونده 3 پسر به‌نام‌های علیرضا، ناصر و علیرضا 17 و 18 ساله هستند. آنها شامگاه 25 تیر سال جاری هنگام تردد با خودروی پراید در 45متری گلشهر، خیابان پونه کرج با خودروی روح‌الله داداشی، قوی‌ترین مرد ایران و سرنشین همراه وی به صورت سطحی تصادف کردند که میان آنها مشاجره در گرفت.

در این حادثه 3 پسر جوان با قوی‌ترین مرد ایران درگیر شدند و یکی از آنها به نام علیرضا با 3 ضربه چاقو به قلب و گردن روح‌الله داداشی، او را مجروح کرد و همراه دوستانش متواری شد. داداشی در راه انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات درگذشت. با پیگیری این پرونده متهمان دستگیر شدند و یکی از آنها به نام علیرضا به قتل روح‌الله داداشی و مصدوم کردن راننده یک‌خودروی پرادو پیش از قتل مرد آهنین ‌اعتراف کرد.

متهمان پس از بازسازی صحنه حادثه روانه زندان شدند و پرونده آنها با صدور کیفرخواست به شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز ارسال شد و عامل جنایت روز گذشته تحت تدابیر شدید امنیتی به دادگاه منتقل و محاکمه شد.

ابتدای جلسه دادگاه، رضوان‌منش، نماینده دادستان به تشریح کیفرخواست پرداخت و گفت: در این پرونده علیرضا ـ م 18 ساله، به اتهام مباشرت در قتل روح‌الله داداشی و شرکت در نزاع خیابانی منجر به مصدوم کردن یک جوان به نام داریوش شد که از روز 27 تیر سال جاری در بازداشت موقت به سر می‌برد. با توجه به شکایت اولیای دم، کشف خودروی متهم که لکه‌های خون مقتول در آن وجود داشت، کشف آلت قتاله -چاقو- در بهشت زهرای تهران، گواهی پزشکی قانونی که حاکی از آن بود روح‌الله داداشی به دلیل خونریزی شدید ناشی از بریدگی عناصر حیاتی بدنش فوت کرده، متهم را گناهکار شناخته و برای او تقاضای اعدام در محل حادثه را دارم.

سپس 2 وکیل اولیای دم در جایگاه مخصوص قرار گرفتند و به نیابت از 11 خواهر و برادر مقتول برای عامل جنایت تقاضای اعدام در ملا عام کردند. با ثبت اظهارات 2 وکیل اولیای دم، قاضی رنجبر رئیس شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز، از متهم ـ علیرضا ـ خواست در جایگاه قرار گیرد و از خود دفاع کند.

خودت را معرفی کن.

علیرضا ـ م، 18 ساله هستم. بیکار، بدون سابقه کیفری و ساکن حسین‌آباد در مهرشهر کرج و تا سال سوم راهنمایی درس خوانده‌ام.

طبق محتویات پرونده و کیفرخواست صادره از دادسرای جنایی کرج، کشف آلت قتاله و گواهی پزشکی قانونی که علت مرگ مقتول را مشخص کرده شما متهم به قتل عمد روح‌الله داداشی هستید، اتهام را قبول دارید؟

بله، اما باور کنید قصد کشتن او را نداشتم.

جزئیات شب حادثه را بیان کنید.

آن شب من و دوستانم با خودرو در حال بازگشت به خانه‌مان بودیم که مقتول و یک مرد جوان که سرنشینان یک خودروی آزرا که پشت سرمان در حرکت بودند، چند بار چراغ‌های خودرویشان را روشن و خاموش ‌کردند و از ما ‌خواستند سریع‌تر حرکت کنیم.

به دلیل داشتن سرعت بالا و وجود سرعت‌گیر در منطقه 45 متری گلشهر، سرعت خودرو را کاهش دادم. در همین موقع مشاجره لفظی میان ما و یکی از سرنشینان خودرو رخ داد. بعد با نزدیک شدن به خیابان پونه یکی از 2 سرنشین خودروی آزرا که کمی از شیشه خودرو بیرون آمده و فحاشی می‌کرد، محکم ضربه‌ای به دستم زد.

همان‌جا با هم درگیر شدید؟

بله. با توقف خودرو، یکی از دوستان من پیاده و با سرنشینان آزرا درگیر شد. در جریان درگیری داداشی از خودرو بیرون آمد و ابتدا یک سیلی به صورتم زد که از دهانم خون آمد. او چند بار گفت مرا می‌شناسی ولی من توجهی به حرف‌های او نکردم. با دیدن او که مردی قوی هیکل بود، وحشت کرده و ترسیدم. تصور می‌کردم شاید اگر چاقویی که همراه داشتم را به مرد قوی هیکل و دوستش نشان دهم، آنها صحنه را ترک می‌کنند.

چند ضربه به مقتول زدی؟

ابتدا با چاقو 2 ضربه به دستان او زدم و بعد در حالی که عقب عقب به سمت خودرویمان می‌رفتم، ضربه‌ای به او زدم که به گردنش اصابت کرد و باعث مرگش شد.

چرا در جریان درگیری فرار نکردی و ترجیح دادی از چاقو استفاده کنی؟

نمی‌دانم، شاید فقط می‌خواستم 2 سرنشین خودروی آزرا را بترسانم.

خانواده‌ات از ماجرای جنایت باخبر بودند؟

بله. حتی لباس‌‌های خون‌آلود خود را شستم و روز بعد وقتی از مرگ مرد جوان که فهمیده بودم، قوی‌ترین مرد ایران است به اردبیل رفتم، اما در میانه راه بازگشته و خود را به پلیس تسلیم کردم.

از چه زمانی چاقو حمل می‌کنی؟

از 3 تا 4 سال قبل ولی از آن زیاد استفاده نکردم.

با جوانی به نام داریوش که دیگر شاکی پرونده است چگونه درگیر شدی؟

یک ساعت پیش از حادثه قتل در حوالی خیابان نهم قلم در شاهین‌ویلای کرج ، داریوش که با خودرویش در حال حرکت بود در پی سبقت گرفتن با او درگیر شده و با توقف خودرویش، به سوی او حمله کرده و بشدت او را کتک زدیم و پس از عربده‌کشی در منطقه فرار کردیم.

قاتل داداشی

هر دو اتهام قتل و کتک زدن شاکی جوان را قبول دارید؟

بله هر دو اتهام را قبول دارم و هر مجازاتی را که دادگاه صادر کند، می‌پذیرم. در پی اظهارات متهم به قتل، وکیل وی به دفاع از او پرداخت و با بیان این‌که متهم در دی‌ماه امسال به سن قانونی 18 سالگی می‌رسد،‌عفو متهم را خواستار شد. این در حالی بود که علیرضا در اعترافاتش، خواستار عفو نشده بود. پس از آن دومین شاکی پرونده نیز از متهم شکایت کرد و خواستار مجازات وی شد.

با پایان یافتن جلسه دادگاه، قاضی رنجبر رئیس شعبه اول دادگاه کیفری استان البرز همراه 4 قاضی مستشار (بصیرنیا، عبدی، موسویان و مازنی)‌ وارد شور شدند تا حکم قضایی را صادر کنند.

حاشیه دادگاه

* در حالی که قرار بود دادگاه متهم قتل روح‌الله داداشی ساعت 9 صبح دیروز در دادگاه کیفری استان البرز برگزار شود، اما با 2 ساعت و 17 دقیقه تاخیر برگزار شد و ساعت 23/13 پایان گرفت.

* فقط خبرنگاران، اولیای دم مقتول و چند نفری از اقوام آنها و تنی چند از مسوولان قضایی و انتظامی کرج در سالن جلسه دادگاه حضور یافتند و افراد دیگری که قصد داشتند در جریان محاکمه قرار گیرند، به سالن دیگری منتقل شدند و از طریق ویدئو کنفرانس پیگیر محاکمه بودند.

* ساعت 17/ 11 به محض آن‌که ماموران زندان، متهم را تحت تدابیر امنیتی به سالن دادگاه آوردند، یکی از خواهران مقتول خطاب به متهم گفت: چرا برادرم را کشتی؟!

* متهم در جریان محاکمه فقط آرام بود و با خونسردی به تشریح حادثه پرداخت و حتی یک بار هم از اولیای دم تقاضای بخشش نکرد.

* علی برادر بزرگ‌تر مقتول، دقایقی پیش از پایان محاکمه متهم در میان جمعیت حاضر در دادگاه از برادرش صحبت کرد و خواستار اجرای سریع حکم در محل جنایت شد.

* وکیل علیرضا گفت: موکلم تاکنون سابقه کیفری نداشته و در دفاع از خود مرتکب جنایت شده و کار وی دفاع مشروع بوده و به سن قانونی نرسیده است.

 

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 166447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 57
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ramin IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    7 2
    به نظر من کسی که چاقو حمل میکند حتما به قصد نزاع و درگیری این عمل را انجام داده و بایداشد مجازات درمورد او اجرا شود شاید این حداقل حکمیاست که در مورد او اجرامیشود.
  • بدون نام IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    5 0
    ما که اخر نفهمیدیم این وسط کی راست میگه!!جریانی که خبرنگار همراه داداشی از قتل تعریف کرده بود زمین تا اسمون با چیزی که متهم تعریف کرده فرق داره!!خبرنگار گفته بود اونا پشت سر ما هی بوق میزدند بعد پیچیدند جلو ما که دعوا کنند و به محض اینکه داداشی پیاده شد ببینه چی میگن چاقو رو کشیدن زیر گلوش!!متهم میگه اونا پشت سر ما هی چراغ میزدند بعد موقع سبقت زدن به دستش!!وقتی هم که پیاده شدن داداشی دعوا رو شروع کرده و سیلی اولو زده!!
  • دامون دلشاد IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    3 2
    با توجه به اين معضل تاسف برانگيز اجتماعي منبعد ضروري است نگاهي ويژه و عملي به آسيب شناسي و حمل سلاح سرد و مبادرت به حمله به يك هم نوع داشت واقعا غم انگيز است...
  • هموطن IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    3 3
    امیدوارم قاضی جوگیر نشه اگر شما جای آن جوان بودید چه عکس العملی نشان میدادید؟
  • شهرام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    6 3
    به هر حال هرچي بوده اينجور آدما رو بايد مجازات كرد تا درس عبرت بشه واسه بقيه يعني چي كه بخواد واسه دوتا چراغ زدن آدم بكشه ظاهرا بدش ميومده كسي ازش سبقت بگيره واسه همين هركس ازش رد مي شده باهاش جر و دعوا مي كرده
  • بدون نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    7 3
    edam faghat
  • حامد IR ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    4 0
    باسلام خواندن و شنیدن اینگونه مطالب بایستی برای همه ی مردم خصوصا جوانان عزیزما درس بزرگی باشه ، روح مردآهنین کشورمان شاد و وجود همه جوانان عزیز مان از گزند اینگونه حوادث بدور باد.
  • فردوسي پور IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    3 1
    به هر حال با توجه به حادثه اي كه يك ساعت قبل در جريان درگيري با جواني داريوش نام داشته اند، پيداست كه به دنبال درگيري و شر بوده اند و در اينجا هم قطعا همينها باعث تحريك و عصباني كردن روح الله داداشي شده اند. چرا كه با خود پنداشته اند همانطور كه آن جوان را كتك زديم و خودي نشان داديم، به خدمت اينها هم مي رسيم.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    2 2
    این بچگی کرده اعدامش درست نیست چون به سن قانونی هم نرسیده ای کاش دادگاه نصمیم درست بگیره
  • بدون نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    2 3
    حروم زاده تقاضا بخششم نميكنه.بكشيداين عوضي رو.
  • xy IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    2 1
    (روح مرحوم شاد)هرچي شده و هست مهم نيست مهم اينه كه مسئولين با برخود قاطع وسريع با متخلفين و اصلاح قوانين ( در آينده نزديك) از تكرار آن جلوگيري كنند تا مجرمين به اين سادگي تخطي قانون نكرده و خانواد ه اي داغ دار نگردد..ان شاالله
  • دكتر افشار IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    3 2
    كثافت چقدر هم به قيافه ي منحوثش رسيده چقدر بهش وقت دادن جلوي آينه وايسته؟؟؟؟؟؟؟؟ اعدام در ملا عام لجن از قبل هار شده بوده و پاچه ي يه بدبخت ديگه رو هم گرفته بوده
  • شهروند IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    1 2
    سلام به نظر من اين شخص بايد اعدام بشه تادرس عبرتي باشه براي جوانهاي ديگر كه رفتارشونو كنترل كنند ونكته بعد اينكه اين جوون بيكار بوده قابل توجه مسئولين عزيز
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    5 1
    اين يك گزارش كاملا يك طرفه هستش كه فقط اظهارات قاتل در اون بيان شده و بايد اظهارات شاهد و يا شاهدان رو هم شنيد تا بهتر بشه قضاوت كرد، با توجه به اينكه قاتل يك ساعت قبلش با شخص ديگري درگيري مشابه داشته، به نظر مياد اينجا هم همين اراذل دعوا و تحريك رو شروع كرده باشن.
  • رضا IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    3 2
    بايد مجازات شود
  • بدون نام IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    2 2
    یعنی هر کی قوی بود می تونه هر کی رو که دلش خواست بزنه پس از فردا هر کی ما رو زد کاری باهاش نداشته باشیم نه دفاع کنیم چون قوی ترین مرد هست نه چیزی بگیم و بیاد چند تا بزنه تو گوشمون
  • علــــــــی IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    2 4
    ببینم آدم عوضی موقع اعدام هم میتونی عربده کشی کنی
  • رضا . الف IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    2 1
    باید هرچی حقش هست برسد امیدوارم مسئولیت تصمیم درسترا برای این جوان بگیرند
  • بي نام IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    2 1
    ايشان بايد اعدام شوند اما از حق هم نگذريم مرحوم زده تو گوشش گفته منو ميشناسي ؟!!! من اگر به جاي مرحوم بودم رفتار علي (ع) را پيش مي گرفتم كه طرف شرمنده شه چرا پياده شدي با بچه درگيري لفضي پيدا كردي ؟ الان خيلي از اين بچه تر سلاح سرد يا چاقو حمل مي كنند ! آدم بايد درگير شه ؟!
  • شاکی NL ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    2 4
    به نظرم که حرفایی که میزنه فقط جنبه تبرعه کردن و عوض کردن مسیر پرونده رو داره. تابلو دروغ میگه
  • بی نام IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    1 2
    کاری به مجازاتش ندارم اما خودتون رو بذارید جای این پسر. اگه کسی محکم بزنه تو گوشتونو میتونید خودتون رو کنترل کنید؟
  • مسعود IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
    3 2
    اینطوری میشه نتیجه گرفت که اگه کسی زد زیر گوشتون در صورتی که از شما قویتر بودن می شه کشتش. اگر کسی از پشت به شما چراغ زد و بعد اومد به خود شما زد بازم می شه کشتش اگر شما به کسی چراغ زدید و بعد جلوش ترمز کردید در صورت تمایل می تونید بکشیدش اگر 18 ساله نشدید ولی جرائت داشتید می تونید هر کسی رو دوست داشتید بکشید یه نکته هم مربوط به اونهایی که امیدوارند دادگاه تصمیم درست بگیره. اگر دادگاه گفت چون قاتل قیتریت مرد دنیا نبوده پس ما نمی کشیمش تصمیم درستی گرفته
  • farzad IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
    1 2
    سلام.اعدام در ملحه عام چون روح الله رودر خیابان کشتن تاعبرت تمامی عربده کشا بشه.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
    2 2
    اعدام اعدام اعدام .تا بقیه جوانانی که چاقو با خود دارند درس بگیرند
  • ابی IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۷
    3 2
    قطعاً جوانی 18 ساله که 4 سال بود سلاح سرد همراه داشتهجاش می افتاد جنایتی بزرگتر از این رو هم انجام میداد . باید در محل حادثه به سزای اعمال خود برسه تا درسه عبرتی برای حاملان سلاح سرد باشه .
  • حميد IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
    0 2
    احتمالا قاتل به حبس ابد محكوم ميشود
  • sss IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۸
    2 1
    اگه واقعا قصد داشت بكشش نميومد خودشو معرفي كنه به خاطر سن كمش اميدوارم مورد عفو قرار بگيره
  • ندا IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۳
    3 3
    اين افراد به محض رسيدن به پاي چوبه دار مظلوم نمايي مي كنند اميدوارم با اعدام سريع اين افراد درس عبرتي براي اراذل و اوباش چاقوكش باشد
  • mahan IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    2 2
    اين بچه پرروها رو خوب ميشناسم فقط بايد تيربارونشون كرد
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    3 2
    مسعود جان ... پس از حرفهای شما به این نتیجه می رسیم که کسایی که داروهای هورمونی استفاده می کنن و تو خیابون تو گوش مردم می زنن ما باید بشناسیمشون و براشون راه باز کنیم و کسی حق اعتراض نداره ... اگه کسی تو گوشت زد بهش بگی دستت درد نکنه ... اگه کسی فحشت داد بازم بگی دستت درد نکنه ... عزیزم فرهنگ نیست ...هر دو طرف ... ربطی به این حرفها نداره
  • بدون نام IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    2 1
    این همه از داداشی گفتید آیا از برادران قرایی هم صحبت شد که یک نفر را کشتند. این به آن دَر !!
  • barat A1 ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    0 2
    be nazere man har ki aval lat bazi dar avorde mogasere a serfe in ke shenakhte shodas ya na fot shode ya zendas dalil bigonahi nis mogaser bayad javab pas bede va dar eslam chiazi be esme defa mashro ham hast agar gofte gatel doros bashe mabnam hamin koro mikardam *sarabi &*
  • وحید IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
    5 1
    بنده از خانواده محترم مرحوم داداشی خواهش میکنم به هیچ عنوان وتحت هیچ شرایطی رضایت ندهند وقاطعانه حکم اعدام در محل را اجرا نمایند.متاسفانه در کشور ما اغلب خانوادهای مقتولین در هنگام اجرای حکم بخشش مینمایند که به نظر شخص بنده این کار نه تنها جرم وجنایت را کم نمیکند بلکه این تفکر را در افراد شرور وقدرت طلب بوجود میاورد که حتما ما بخشیده خواهیم شد. شاید اجرای این حکم درس عبرتی باشد برای کسانی که به راحتی دست به چاقو برده و اعمال قدرت مینمایند
  • شاهرخ IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
    3 1
    مقصر اصلی داریوشه که یک ساعت قبل کتک خورده و هیچی نگفته تا اینا مغرور بشن برن سراغ یکی دیگه که اتفاقا آدم معروفی بوده! اگه داداشی هم کتک میخورد ولی نمیمرد خیلی خیلی مغرورتر میشدن میرفتن سراغ کسای دیگه شاید هم سراغ من یا شما. خدا نسل این ارازل و اوباشو بکنه.
  • بدون نام CH ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
    1 2
    دروغ میگه.چطور شاهد ماجرا که با مرحوم داداشی بوده حرفی درباره ی موضوعاتی که قاتل گفت نزده است؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۱
    3 0
    خدا رحمت كند
  • ولید IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    3 0
    واقعا اسف باره که جوونای ایرانی بجای کتاب چاقو تو دستشونه وبرای دفاع ازخودشون به جای اینکه از فکرشون استفاده کنن ادمکشی میکنن کسی میدونه چرا؟
  • محسن IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۵
    2 2
    قصاص درس عبرتی بشه
  • احمدرضا IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۷
    1 2
    پول اين وكالت حرام نيست؟
  • بدون نام US ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    2 2
    درگیری های متعدد،حمل چاقوو....نشان از اهداف این موجود پلید دارد،فقط اعدام.اعدام.اعدام.اعدام.اعدام
  • بهار IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    3 1
    واقعا فاجعه ی بزرگیه.قویترین مرد ایران یعنی افتخار ایران باید یه دست یه بچه جوجه 17 ساله کشته شه.من تو عمرم تا به حال به خاطر مرگ کسی انقدر گریه نکرده بودم خدا رحمتش کنه.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
    3 2
    اینا مهم نیست.این مهمه که داداشی ناجوانمردانه و بی گناه و مظلومانه کشته شد.اگر می خواست قدرت نمایی کنه خودشو به رخ بکشه نمیزاشت یکی از اون سه نفر سالم از اونجا برن چون قدرتشم داشت.امیدوارم قاتلش به سزای کار ننگینش برسه.روح الله داداشی یاد و نامش همیشه زنده خواهد ماند.
  • محمد رضا A1 ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    2 0
    در طول تاریخ چنین مسایلی زیاد اتفاق افتاده. مهم اینه که مردم و مسئولین هر کسی در حد وسع خودش از این گونه حوادث درس عبرت بگیره و از تکرار آنها در تاریخ جلوگیری کنه. یادمون باشه که همه ما در ساختن تاریخ امروز نقش داریم! اظهار تاسف کردن تنها مقدمه یک تصمیم بزرگ در زندگی تک تک ما خواهد بود. انشاالله
  • بدون نام CH ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 2
    اوباشی مثل اینها به جان و مال و ناموس مردم رحم نمیکنند.سگ هار را باید کشت چون درمان نداره.
  • همایون IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    2 2
    بنظر من این اشغالهای جامعه را باید بدون ترحم گلویشان با کارد بریده شود
  • بنده خدا IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۴
    1 2
    به نظر من اعدام برای این افراد کم هستش. نظر منم حبس ابد با اعمال شاقه هست. این جور افراد بایستی به صورت روحی بمیرن نه جسمی. یه نظر برای افراد صاحب شخصیت و وجدان دارم. باید قبول کنیم جامعه عامه ما وحشیه. در این تردید نکنید. پس یا باید مجوز حمل سلاح گرم تحت شرایط کاملاً کنترل شده داده شود یا اینکه وقتی وارد جامعه می شید اول به خاطر خدا بعد به خاطر خانواده و آخر سر هم به خاطر خودتون با این مردم بی شخصیت وحشی که نزدیک به 70 درصد جامعه رو تشکیل می دن دهن به دهن نشید.
  • بدون نام IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۳
    3 0
    من اگه جای این جوون بودم با یه عذرخواهی از این قضیه میگذشتم چون بهتر از این بود که آدم بکشم حتی اگر حق با من بود!خوبه که یه کم عاقلانه تر فکر کنیم.بعضی ها همچین صحبت می کنند که انگار آدم کشتن، کشتن مرغ و خروسه! این جوری باشه هرکی بخواد هرکی و می کشه بعدم میگن بچگیو،جوونیو و ...!بحث سره جوونه یه آدمیزاده!
  • mobin NL ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    2 0
    be nazare man bayad edam beshan jai k roholaro koshtan
  • بدون نام US ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    1 2
    aya khode shoma mardom ba karaton koshtan ro be javonaton yad nemidin. hamash ke shod khono khon rizi pas amozesh va parvaresh to farhange shoma che naghshi dare? in che farhangiye ke mashin mikharin ye chizi o bayad bokoshin khonesho berizin. mosafer mire khon mirizin . mosafer miyad khon mirizin. aya fek nemikonin in hame edam age komaki mikard dar kontrole jenayat ta alan keshvare man ba recorde edam dar donya bayad behesht mibod? aya bazam bokosham , bokoshi, boshodid tanha rahe chare hast?
  • سجاد IR ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    2 0
    واقعا جای تاسف دارد........
  • aaa NL ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    5 3
    تو این قضیه هر دو طرف مقصر بودن ولی به هر حال یکیشون جونش رو از دست میده پس طبق قانون شخص مقابل محکوم میشه و خدا روشکر30 شهریور اعدام میشه
  • بدون نام NL ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 1
    هر چند این شخص باید مجازات بشه اما مرحوم داداشی بی تقصیر نبوده رسم جوانمردی این نبوده
  • بدون نام US ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 3
    دزد، قاتل، تجاوز به نوامیس و مزاحمت، لات و لوت و چاقو کش و عربده کش ، پخش مواد مخدر : فقط فقط فقط اعدام اعدام اعدام
  • حمید IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    خدارحمتش کنه امیدوارم حقی ازکسی ضایع نشه من خیلی داداشی رودوست داشتم
  • شهرام IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    تو اعتراف اولیه اش گفته بود داداشی حتی دست هم به او نزده چه برسه به سیلی
  • بنده خدا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    3 1
    خانم یا آقای دکتر افشار از شما بعید است این مدلی حرف بزنید با آونهمه سواد و دکتری واقعاً که - حالا من معتقدم داداشی باید خیلی سریع قضیه را فیصله میداداز آدم که چیزی کم نمیشود چه برسد به او که عنوان پهلوانی را با خود حمل میکرد.اینجور مواقع باید به بچگی و نادانی و نپختگی آنهارحم و بزرگواری کردوسریع دعوا را فیصله داد ولی متاسفانه داداشی فقط قصد داشته هی خودش را معرفی کند که من آنم که رستم بود پهلوان
  • مینو A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
    2 3
    باید اعدام میشد تا بقیه چاقو کش ها هم حساب کار دستشان بیاید در ضمن شاید شیشه مصرف کرده که دریک روز 2 درگیری داشته احتمالا حال عادی نداشته.