آگاهی از قصد و نیت واقعی افراد می‌تواند فواید زیادی برای ما داشته باشد به ویژه زمانی که کسی می‌خواهد به ما دروغ بگوید، پی بردن به دروغگویی افراد می‌تواند کمک زیادی به ما بکند.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «فریب نخورید (در کمتر از 5 دقیقه به دروغگویی دیگران پی ببرید)» نوشته دیوید لیبرمن با ترجمه محمد بهشتیان در 160 صفحه با قیمت 3100 تومان از سوی انتشارات بهشتیان منتشر شد. این کتاب با روش های ساده (که همگی بر اساس اصول روانشناسی بنا نهاده شده اند) به خواننده کمک می کند به دروغگویی دیگران پی ببرید.

 کتاب شامل سه بخش است: در بخش اول 42 نشانه دروغگویی ارائه شده اند که با استفاده از آنها می توانید متوجه دروغگویی دیگران بشوید. در بخش دوم روش های اعتراف گرفتن از فرد دروغگو آموزش داده شده است که با استفاده از آنها می توانید طرف مقابل خود را مجبور کنید حقیقت را به شما بگوید و در بخش سوم فریب های تجارت و داد و ستد مطرح شده است که با استفاده از آنها می توانید اجازه ندهید کسی در خرید و تجارت شما را فریب دهد.

 

در معرفی این کتاب آمده است: «راستگویی و صداقت اساس هر رابطه‌ای است چه این رابطه کاری، عاطفی و یا شخصی باشد. آگاهی از قصد و نیت واقعی افراد می‌تواند فواید زیادی برای ما داشته باشد به ویژه زمانی که کسی می‌خواهد به ما دروغ بگوید، پی بردن به دروغگویی افراد می‌تواند کمک زیادی به ما بکند از جمله اینکه از هدر رفتن وقت، پول،‌ انرژی و از همه مهمتر از جریحه دار شدن احساسات ما جلوگیری می‌کند. وقتی شما نیت واقعی طرف مقابل خود را می‌دانید، کنترل شرایط در دست شماست و دیگر کسی نمی‌تواند از شما سو استفاده کند. هدف این کتاب این است که با روش‌های ساده به شما کمک کنده که به دروغگویی دیگران پی ببرید.»

 

هموطنان تهرانی برای تهیه این کتاب‌‌‌ کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند.

 

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 176061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    6 1
    اين در مملکت ما کاربردي ندارد چون دروغ گوها خبره اند و همه اين موانع را رد مي کنند
  • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    11 2
    خودتون دروغگو تر ین هستید با این تیتری که زدید.
  • منوچهر IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    2 2
    میشه توضیح بدین خبر انلاین چرا تبلیغ این کتاب رو می کنه؟ این جزی از کسب درامد هست و یا اینکه نویسنده کتاب از آشناهاتون هست؟ آیا کتاب های دیگه ای رو هم تبلیغ می کنید؟
  • روحی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
    5 0
    فقط هموطنان تهرانی میتونن.پس چرا تبلیغ میکنین.موقعی که 95 درصد دسترسی ندارند.تبلیغات بیهوده است.اگه کتاب تبلیغ میکنین شرایط دسترسی به آن را برای همه قرار دهین
  • فرهاد IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
    3 0
    الهی بمیرم عجب کتاب باحالی... ما کتاب نخونده بلدیم در ایران احتیاج به مطالعه این کتاب ها نیست!