مدیر عامل خانه سینمای ایران در حکمی کامران ملکی را به عنوان مدیر امور اصناف خانه سینما منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه سینما، در این حکم با اشاره به تجارب ارزشمند و توانایی‌های کامران ملکی، وظایفی چون ایجاد تعامل و هماهنگی بین انجمن‌ها و کانون‌های عضو جامعه اصناف سینمای ایران، برنامه‌ریزی و اجرای کارگاه‌های آموزشی به منظور توسعه دانش و مهارت حرفه‌ای اعضا،‌ به هنگام‌سازی بانک اطلاعاتی و توسعه نظام جامع اطلاعاتی اصناف، پیگیری ایجاد تسهیلات رفاهی اعضا با همکاری مدیریت‌های تامین و توسعه منابع مالی و اداری و ... پیش‌بینی شده است.
ملکی در دوره‌های هفتم، دهم و یازدهم عضو و دبیر هیئت مدیره خانه سینما بود و همچنین  عضویت در هیئت امنای بانک فیلمنامه و آثار سینمایی، ‌هیئت داوری و شورای عالی داوری خانه سینما، مدیریت روابط عمومی معاونت سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی، موزه سینما، ‌خانه سینما، جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و کودک و نوجوان، ‌جشن بزرگ سینمای ایران و عضویت در شورای سیاست‌گذاری و برگزاری و هیئت‌های انتخاب و داوری بیش از 30 جشنواره سینمایی را در کارنامه فعالیت های خود دارد.

او هم اکنون عضو شورای مرکزی کانون فیلنامه‌نویسان و از اعضای انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران است.
پیش از این مدیر عامل خانه سینما، مازیار میری را به عنوان مدیر تامین و توسعه منابع مالی خانه سینما و هوشنگ صمغ‌آبادی را به سمت مدیر امور اداری خانه سینما منصوب کرد. مینا جهانگیری نیز به عنوان مدیر روابط عمومی و دبیر تحریریه سایت خانه سینما در کادر اجرایی جامعه اصناف سینمای ایران حضور دارد.

5858
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 179000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۷
    0 0
    با عرض سلام خدمت دوستان خانه سینما و مخصوصاً جناب ملکی . کامران ملکی مرد همیشه در سایه خانه سینما بوده و هیجگاه آنطور که باید و شاید نخواست به چشم بیاید . مردانی مانند او افسران وظفه شناس سینمای ملی و خانه سینما هستند . امیدوارم درایت و توانمندی ایشان در سمت جدید نیز راه گشایی جدی برای خانه سینما باشد . کما اینکه تا امروز جز خدمت از ایشان ندیدیم و نخواهیم دید .