۰ نفر
۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵

فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های هفته دوم آبان‌ماه منتشر شد تا رقابت داغ کتاب «لیونل مسی» و مجموعه طنز «پ نه پ» که چاپ چهارم آن به بازار عرضه شده، به نفع طرفداران «پ نه پ» تمام شود.

 

«زندگی‌نامه لیونل مسی» هم که به تازگی منتشر شده و در نمایشگاه مطبوعات عرضه شد، در رده دوم لیست پرفروش‌های هفته دوم آبان ماه قرار گرفت. کتابی خواندنی از نانوشته‌ها و ناگفته‌های زندگی ستاره محبوب فوتبال جهان.

 

کتاب «چرا زن‌ها مردها را از دست می‌دهند؟» نوشته جس مک کان با ترجمه مهراوه فیروز نیز همچنان در لیست پرفروش‌ها قرار دارد. ر معرفی کتاب آمده است: «شماری از زنان به عنوان پاداش تلاشی که برای همسران خود می کنند، خواهان یک زندگی عاشقانه هستند و انتظار تعهد و وفاداری دارند اما در احساس ناامیدی، فریب خوردگی، سرخوردگی و شکست در روابط خود با مردان دست و پا می زنند...اگر در آغاز یک رابطه هستید، اگر ازدواج کرده اید و می خواهید کنترل امور را دوباره در دست بگیرید و پایه های زندگی تان را مستحکم کنید، اگر فریب خورده اید و به دنبال راهی برای یافتن اصول و قوانین هستید، این کتاب مناسب شماست.»

 

براساس این گزارش، «رقص عقاب‌ها» که اسرار برخی کارآفرینان ثروتمند کشور را بازگو کرده است، در رده چهارم ‌های سامانه اشتراک محصولات فرهنگی در هفته گذشته قرار گرفت. کتابی خواندنی که کنکاشی شگفت‌انگیز و آموزنده در زندگی 21 کارآفرین ایرانی و کشف 100 ناگفته اثربخش زندگیشان است.

 

همچنین دو کتاب  «مشکلات را شکلات کنیم» و «از رژیم لاغری خبری نیست» در رده‌های بعدی جدول پرفروش‌های هفته گذشته سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام قرار گرفت.

 

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب‌‌‌‌ها کافیست با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب‌ها را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

 

 

نام کتاب

نویسنده

ناشر

قیمت (تومان)

درباره کتاب

پ نه پ

علیرضا وصفی

خبر امروز

2000

طنزهای اجتماعی «پ نه پ» به شکل عموم، گونه‌ای مطایبه‌ خانوادگی و اجتماعی، دور از هزل و هجو است. بیشتر این طنزها در شبکه‌های اجتماعی مجازی و به صورت پیامک شکل گرفته و از نظر ساختار ادبی زیرگروه ادبیات شفاهی قرار می‌گیرد.

لیونل مسی  لوکا کایولی خبر امروز

10000

زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای لیونل مسی در 300 صفحه این کتاب همراه با مرور خاطرات او، برخی مصاحبه‌هایش و نقل‌قول‌های بزرگان فوتبال درباره این ستاره، همچنین ناگفته‌هایی از زندگی مسی درج شده است.

چرا مردان خود را از دست می‌دهند؟

جس مک کان

البرز

3500

«این مشکل تو است، نه مرد!، قواعد بازی، خود را بشناسید، یافتن مرد، علاقمند کردن مرد، علاقمند نگه داشتن مرد، بستن قرارداد و حفظ ذهنیت درست» از جمله مطالب این کتاب است.

رقص عقاب‌ها

امیرحسین مظاهری

ثروت‌آفرینان پارس

5000

این کتاب کنکاشی شگفت‌انگیز و آموزنده در زندگی 21 کارآفرین ایرانی و کشف 100 ناگفته اثربخش زندگیشان است. در این کتاب خواننده با موضوعاتی چون «چگونه با 300 میلیون بدهی آیس پک را ساختم؟ چه حادثه ای دانشجوی معلمی را بر مسند مهرام نشاند؟ نصیحتی که ورشکسته ای را مالک بهروز کرد؟ چه تفاوتی پدر خوب را سرآمد فست فودهای کشور کرد؟ از جمع آوری بشکه تا تاسیس کارخانجات هگزان شیمی؟» آشنا می شود.

مشکلات را شکلات کنیم

مسعود لعلی

بهار سبز

4000

در این کتاب سعی شده است ابعاد مختلف مشکلات برای خوانندگان روشن شود و با بیان داستان ها و سرگذشت های اغلب واقعی و تمثیلی اراده انسان را در رویارویی با مشکلات افزایش دهد و به آنها یادآوری کند که زندگی تماما یک فرصت است.

از رژیم لاغری کاری ساخته نیست

باب شوارتز

قطره

4000

این کتاب در واقع متن پیاده شده همایش «از رژیم غذایی لاغری کاری ساخته نیست» است که در اقصی نقاط دنیا اجرا شده و نویسنده در آنها راز سلامتی و تناسب وزن افراد را به ایشان آموزش داده و دستورالعمل های مناسب شان را برایشان تجویز کرده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 181925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۳
    4 3
    منم یه دونه پ نه پ خریدم فرستادم واسه یکی از فامیلامون توی آمریکا. وقتی به دستش برسه مطمئنم سفارش می ده چند تا دیگه بخرم بفرستم.