اسماعیل حسن زاده می گوید قصد کاندیداتوری برای انتخابات مجلس را ندارد.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت و گویی با خبرآنلاین ، به شایعات اخیر درباره پرونده بازی جنجالی چوکا ، تیم شهرش پاسخ داد.
او درباره ادعاهای مطرح شده گفت:« یعنی چون من دور قبل در این شهر کاندیدای انتخابات مجلس بودم ، مردم ریختند توی زمین و داور را کتک زدند؟ واقعا متوجه این بی تقوایی ها نمی شوم.»
او ادامه می دهد:« بله من دور قبلی ، در تالش فعالیت سیاسی داشتم اما این مسئله درباره 4 سال قبل است. الان اما اتفاقی که رخ داده ، یک صحنه زشت است که عده ای محدود ، ریختند و داور بازی را حتی اگر اشتباه هم قضاوت کرده باشد ، ضرب وشتم کردند. آنها باعث خدشه دار شدن نام مردم محترم شهر من شدند و حتی خود مردم خواهان برخورد با عوامل این اتفاق هستند. ما باید زوایای مختلف پرونده را بررسی کنیم برای همین از مدیر باشگاه دعوت کردیم به کمیته انضباطی بیاید. من نمی دانم که آیا خود آقای محمد یاری مدیر تیم هست یا نه ، اما به هر حال هر کسی که باشد ، باید بیاید و توضیح بدهد چرا آن اتفاقات افتاده است.»
او در پاسخ به این سئوال که آیا شخصی به نام یوسفی که روی خط آمد و علیه محمد یاری سخن گفت ، از دوستانش است ، توضیح داد:« این آقا قبلا رئیس دانشگاه پیام نور شهر بود و اتفاقا از دوستان نزدیک به محمد یاری محسوب می شد و در یک جبهه بودند. حالا نمی دانم چه اتفاقی میان شان افتاده که رودرروی هم قرار گرفته اند. این طور که شنیدم ، برای دور جدید ، یوسفی کاندیدا شده و می خواهد برای مجلس رقابت کند . این اما اختلافات میان خودشان است و ارتباطی به من ندارد.»
حسن زاده در پاسخ به این سئوال که نامزد حضور در مجلس می شود ، گفت:« من چنین قصدی ندارم. من ساکن تهران هستم و نمی توانم در حوزه انتخابیه باشم . به دلیل مشغولیت های کاری در کمیته انضباطی و مسئولیت در دستگاه قضایی ، تصمیمی برای رقابت انتخاباتی و فعالیت سیاسی ندارم.»
251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 184448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =