هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی داربی اصفهان و شکست سنگین شاهین و داماش گیلان همراه بود.

داربی نصف جهان برنده ای نداشت.در حالی که همه چیر تحت تاثیر داربی پایتخت بود دو تیم اصفهانی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.
محمد قاضی در دقیقه 45 برای ذوب آهن و فابیو جانواریو در دقیقه 53 برای سپاهانی ها گلزنی کردند تا امتیازات در داربی نصف جهان تقسیم شود.
در رشت تیم نفت تهران موفق شد دست به شاهکار دیگری بزند تا مشخص شود که نتایج اخیر این تیم در شانزده هفته اخیر اتفاقی نبوده است.آنها با سه گل موفق شدند داماش را شکست دهند تا همچنان یکی از مدعیان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باشند. رضا معقولی (24) از روی نقطه پنالتی، حمید طاهری‌فرد (54) و مجتبی زارعی (73) برای نفت و محمد غلامی (75) برای داماش گلزنی کردند.
در کرج شاگردان مجید صالح موفق شدند تیم فیروز کریمی را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند. ابراهیم صادقی (27)، کریم انصاری‌فرد (39) و مهدی خیری (43) گل های سایپا را به ثمر رساندند تا شاهین با یک شکست سنگین بدرقه شود.

در شیراز تیم محمود یاوری که بازی را با یک گل باخته بود در نهایت موفق شد دو بر یک شهرداری تبریز را شکست دهد. جعفر بذری (41) برای شهرداری، محمدرضا پورمحمد (77) و محمدمهدی نظری 86 برای فجر گل های این بازی را به ثمر رساندند.
بازی تیم های فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی هم که در اهواز برگزار شد به نفع شاگردان جلالی به اتمام رسید.آنها در حالی که تا آخرین دقایق بازی به نتیجه تساوی رضایت داده بودند در دقیقه نود به گل رسیدند تا سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.عبدالله کرمی در دقیقه 90 از روی نقطه پنالتی گل فولاد را به ثمر رساند.
بازی تیم های تراکتورسازی تبریز – مس سرچشمه و مس کرمان – صبای قم هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.
 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =