خبرگزاری مهر نوشت:

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به سرقتهای مسلحانه ای که مقابل خوابگاههای این دانشگاه رخ داده است، گفت: چندین سرقت مسلحانه مقابل خوابگاه و دانشگاه شهید چمران اهواز رخ داد و سارقان پولهای دانشجویان را به زور و با تهدید به سرقت بردند. حسن مروتی گفت: سرقتهای مسلحانه مقابل خوابگاه و دانشگاه شهید چمران اهواز اتفاق افتاده و ادعاهای دانشجویان را در این زمینه تایید می کنم. در اهواز سرقتهای مسلحانه رخ می دهد و تا دو سه ماه قبل هم شاهد این سرقتها مقابل دانشگاه شهید چمران بودیم. وی افزود: مدتی قبل مقابل دانشگاه شهید چمران اهواز چند سرقت مسلحانه از دانشجویان انجام شد و سارقان با زور و تهدید پولهای دانشجویان را به سرقت بردند البته دانشگاه آن مبلغ را به دانشجو پرداخت کرد.
به گفته رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، بیشترین زمان سرقتهای مسلحانه اوایل شب رخ می داد که اطراف خوابگاه و دانشگاه خلوت بود. مروتی اظهار داشت: مکاتبات متعددی با نیروی انتظامی، استانداری و شورای تامین استان خوزستان صورت گرفت و هم اکنون در اطراف خوابگاههای دانشجویی پستهای نیروی انتظامی فعال دیده می شوند که با موتورسیکلت و خودرو در حال گشت زنی هستند. وی تاکید کرد: از زمانی که نیروهای پلیس اطراف خوابگاه و دانشگاه فعال شده اند، سرقت مسلحانه ای تاکنون اتفاق نیفتاده است.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    7 0
    فقط چمران! پس دانشکده نفت چی؟! تو خطرناک ترین قسمت شهره شهر که نه بیرون شهر!15 کیلومتر با مرکز شهر فاصله داره! سرقت های مسلحانه اینجا 10 برابر چمرانه! مقامات دانشکده خودشون روز با سرویس میرن و میان انگار نه انگار! فقط بلدن پولهای چند صد میلیونی از پروژه های شرکت نفت بگیرن! اوضاع اینجا خیلی خیلی وخیمه! اینجا شب ها فروش اسلحه هم دارن!ما دسته جمعی هم جرات نداریم بریم بیرون...
  • mirza IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    3 0
    دانشجوی بدبخت پولش کجا بوده
  • مجتبي IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    6 0
    با عرض سلام و خسته نباشيد من خودم ساكن اهواز هستم و بايد بگم در تمام مناطق امنيت همينطوره.... لطفا به گوش مسعولين برسونيد.
  • بدون نام US ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    6 0
    چه راحت و آسوده...من نمی دونم اگر خبرآنلاین نبود همین دو خط خبر به این مهمی رو هم از کجا می شد شنید؟ انگار که داریم درباره قیمت ارز و سکه حرف می زنیم نه حمله مسلحانه ای که می تونه خواب رو از چشم یه شهر بگیره...اونم دانشجوهای بی نوای خوابگاهی....
  • arash IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    7 0
    با سلام بنده دانشجوی اهوازم.سال پیش همه وسایلم که شامل لپ تاپ و پول و...حتی کفشهامم دزدین. دانشگاه هیچ گونه کمکی نمی کنه.چند بار رفتیم گفتند بررسی میکنیم که نکردند.بار آخر تهدید کردن میدیمت حراست که ما هم از خیرش گذشتیم.پست پلیس هم هیچ دردی را دوا نکرده.یه سرباز وظیفه است که اونم بنده خدا از دزدهای 2متری میترسه.
  • بدون نام IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
    2 4
    یک دزد انقدر نباید احمق باشد که بداند دانشجو جماعت انچنان پول ندارد تا با اقدام مسلحانه بخواهد از او بیشرمانه دزدی نماید بنظر می اید برخی جریانات سوئ میخواهند القائ نمایند اهواز شهر نا امنی است تا به اهداف خائنانه خود برسند.
    • بدون نام IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
      2 1
      آقای عزیز شما یا اهواز رو ندیدی یا داری سرتو میکنی زیر برف یا هم اصلا از خونه بیرون نمیری! شایدم ازین بچه پولدارایی هستی که فقط با ماشین بیرون میری اونم فقط زیتون و کیانپارس! نه عزیزم اوضاع خرابتر ازین حرفاست! میخوایی امتحان کنی یه سر تا کوت یا استیشن(دانشکده نفت اینجاست) بیا
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    3 0
    من در شهر اهواز زندگی می کنم و همیشه با خودم شوکر و گاز فلفل دارم . و واقعا خودم مجبور شدم از مال ام در مقابل سارقان دفاع کنم . نیروی انتظامی هیچ کاری در خصوص امینت مردم انجام نمی ده و خواهش ام از فرمانده انتظامی کشور اینه که تمام فرماندهان انتظامی اهواز رو جابجا کنه. بخدا قسم همیشه تو شهر بین همه مردم شایعه هست که خود نیروی انتظامی با سارقان همدست هست... ولی امیدوارم اینطور نباشه چون اون دنیا چه جوابی دارن که به حق الناس بدن.؟