فارس نوشت:

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به جوّسازی برخی رسانه‌های غربی مبنی بر اعتراف وی به تأثیر حمله دانشجویان بر نرخ ارز گفت: تا به حال در مورد این مسائل هیچ صحبتی نکرده‌ام.

 محمود بهمنی  ‌در واکنش به جو سازی‌های برخی رسانه‌های غربی در مورد اینکه رئیس کل بانک مرکزی ایران اعتراف کرده حمله دانشجویان به سفارت انگلیس موجب افزایش قیمت دلار در بازار شده اظهار داشت: تا به حال در مورد این مسائل هیچ صحبتی نکرده‌ام.
وی افزود: بنده اصلاً سیاسی نیستم و تنها اشاره کردم برخی عوامل سیاسی بر نرخ‌های بازار ارز تاثیر گذار است.
بهمنی با تاکید براینکه عوامل سیاسی قطعاً‌ بر مسائل مختلف کشور از جمله اقتصاد اثر می‌گذارد، یادآور شد: نقل چنین مطلبی از جانب بنده صحت ندارد.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: به شدت خبرهای با موضوع تاثیر حمله دانشجویان به سفارت انگلیس بر بازار ارز از قول اینجانب را تکذیب می‌کنم چرا که اصلاً  چنین صحبتی نداشتم.
 

/3131

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    42 1
    اتفاقاً باید میگفتید که موارد سیاسی از جمله حمله به سفارت خانه ها و این گونه رفتار احساسی نامناسب است که بیشترین تاثیر منفی را بر اقتصاد دارد. اگر نگفتید تقیه کرده و با سیاست بازی میخواهید پست خود را محافظت کنید.
  • حیران IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    15 0
    (مهر نوشت:رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه اتفاقات سفارت انگلیس برنامه این بانک برای کاهش نرخ ارز را بهم ریخت ) (زمان انتشار: ۹:۲ - ۱۳۹۰/۹/۲۰ ) قسم...یا دم.....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    6 0
    ايشان در مورد اختلاس هم گفتند سرباز هستند وسرباز هم سنگر راترك نمي كند پس چي گفتم چي شنفتي .........................................................
  • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
    6 0
    من هم این گفته را از قول شما در دو یا سه خبرگزاری خوندم. اینم از تکذیب های اقایان دولتی. اون قدیم ندیما به ما می گفتن که قبل از هر حرف یکم فکر کن بعد بزن نمیدونم به دولتمردان این رو گفتن یا نه
  • آرمین IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
    2 0
    بگو دنبال بهانه بودم ارز را همین 1350 تومن نگه دارم.