فارس نوشت:

سقف تسهیلات خرید مسکن بانک مسکن برای متقاضیانی که سپرده گذاری نموده اند بر اساس ضوابطی که بانک مسکن به تایید بانک مرکزی می رساند با 5 میلیون تومان افزایش معادل 25 میلیون تومان تعیین شد.

 

در ابلاغیه جدید بانک مرکزی به نظام بانکی آمده است که سقف تسهیلات خرید مسکن بانک مسکن برای متقاضیانی که سپرده گذاری نموده اند بر اساس ضوابطی که بانک مسکن به تایید بانک مرکزی می رساند معادل 25 میلیون تومان تعیین شد. 
سقف تسهیلات اعطایی جهت احداث واحدهای مسکن مهر معادل 200 میلیون ریال تعیین می شود. این سقف برای آن دسته از واحدهای مسکن مهر که از فن آوری ساخت نیمه صنعتی و صنعتی استفاده می نمایند، به ترتیب معادل 220 و 250 میلیون ریال تعیین می شود.
این گزارش می افزاید: پرداخت تسهیلات برای خرید واحدهای مسکونی اعم از عرصه و اعیان توسط مؤسسات اعتباری و شرکت های تابعه آنها از جمله شرکت های لیزینگ (به استثنای بانک مسکن و موارد خاص مصوب شورای پول و اعتبار و شورای مسکن) ممنوع است.
 

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 195702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    7 1
    تا شرکتهای ساختمان سازی بزرگ مثل آتی ساز ، مهستان ، شرکت خانه ، عمران تکلار ، عمران اکباتان ، ترازپی و ساختمان سازی تامین اجتماعی و ... بقیه به بورس نیاند وضع خونه برای مردم سر و سامان نمی گیرد.
  • بدون نام US ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
    6 0
    چه خبر از قانون پیش فروش ساختمان ؟ آیین نامه ش تصویب شد؟ اجرایی شد؟