۰ نفر
۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۴

واحدمرکزی خبر نوشت:

 روزنامه فلسطینی المنار چاپ قدس نوشت : مخالفان نظام سوریه در پادگانهای عربستان و امارات عربی متحده آموزش نظامی می بینند. به گزارش واحد مرکزی خبر از بیروت ، المنار افزود : شرکت  بلک واتر که مرکز اصلی اش در ابوظبی است ، مسئولیت اصلی را در آموزش این افراد برعهده دارد و هزینه های مالی آن را رژیم های قطر و عربستان تامین می کنند. این روزنامه نوشت: پادگانی در 70 کیلومتری در شرق ریاض وجود دارد که زیر نظر مربی های آموزشی آمریکایی و اسرائیلی مسئولیت آموزش گروههای شبه نظامی را برعهده دارد. به نوشته این روزنامه ؛ مسئولان آموزش این پادگان عربستانی گذرنامه های اروپایی دارند. روزنامه المنار نوشت سفارتخانه های قطر زیر نظر امیر و نخست وزیر این کشور نیروهای تروریستی را برای مبارزه با نظام سوریه به آماده می کند. المنار افزود دولت قطر در لبنان با هماهنگی سعد حریری و سمیر جعجع و با کمک دولت رجب طیب اردوگان در ترکیه این نیروهای تروریستی را به سوریه وارد می کند. این درحالی است که روزنامه انگلیسی تایمز در شماره روزگذشته نوشته بود عربستان و قطر در یک تفاهم پشت پرده برای تامین هزینه مالی خرید سلاح برای اپوزیسیون سوریه موافقت کرده اند. تایمز افزود این توافق در پی جلسه اخیر اتحادیه عرب و عقب نشینی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس صورت گرفت. این روزنامه همچنین افزود ترکیه نقش مهمی را دراین تفاهم سه جانبه میان عربستان، قطر و مخالفان نظام سوریه ایفا می کند و قرار است با نقشه ای مشکل اصلی شورشیان در قاچاق سلاح به سوریه را حل کند.
4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    1 3
    آمریکا واسرایل و غرب هیچ وقت از دشمنی با امت وسلمان و تفرقه افکنی بین مسلمانان دست بر نمیدارن. اینا میخوان اسلام انقلابی که الان منادیش در دنیا رهبر عظیم الشئنانقلاب رو با استفاده از عیادی شون در کشورهای عربعی از سر راهشون بردارن...... اینا همونایین که به ندا آقاسلطان و یک عده ااوباش اموزش دادن که خودشون رو جلو دوربین سلاخی کنن.... ماهم که گوشامومون درازه دیگه..... شما راحت باش......
  • محمد IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    0 0
    از شما دیگه بعیده اینا رو بگین !!!!
  • بدون نام IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    1 2
    اين غلطها از عربستان وقطر بعيد نيست. تركيه هم بعد از اينكه سرخوردگي از عدم پذيرش در جامعه سياسي اروپارا تجربه كرد با توجه به اينكه عقبه اسلامي داشته با اين بهانه خودر ابه كشورهاي اسلامي با چند ژست تبليغي سياسي نزديك كرد وبا يك اقبال عمومي مخصوصاً در كشورهاي عربي مواجه شد. حالا ماهيت خودش را بر ملا كرد.كل اين درگيرها فقط براي اينه كه رابطه حزب الله وايران را كه بواسطه سوريه تأمين ميشه را قطع كنند.
  • امیر IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
    2 2
    فقط خواجه حافظ شیرازی به مخالفان سوریه کمک نمی کند
  • حسین IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
    2 3
    به نام خدا : این گونه تلاشهای مذبوهانه در خضوص کشوری مثل سوریه که خط مقدم مبارزه با اسرائیل غاصب قرار دارد کاملا" طبیعی است و اگر غیر این بود میباستی شک کرد به هر حال چمچنان که خداوند متعال وعده داده اند حق بر باطل پیروز است انشال... والسلام .