۰ نفر
۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱

فارس نوشت:

هم اکنون صرافی‌ها سکه طرح جدید را با قیمت 840 هزار تومان و دلار را با قیمت 1850 تومان می‌فروشند.

امروز در بازار جهانی هر اونس طلا 1721.9 دلار ، هر مثقال طلای خام 329 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 75 هزار و 950 تومان قیمت‌گذاری شده است.

در ساعت انتشار این گزارش صرافی‌ها سکه طرح قدیم را 850 هزار تومان، طرح جدید را 840 هزار تومان، نیم سکه را 400 هزار تومان، ربع سکه را 206 هزار تومان و سکه گرمی را 100 هزار تومان می‌فروشند.

این قیمت‌ها در حالی است که در بازار آزاد دلار با قیمت 1850 تومان فروخته می‌شود و صرافی‌های مجاز همچنان از خرید و فروش ارز با نرخ مرجع خودداری می‌کنند.

خبرآنلاین می افزاید:خبرگزاری مهر هم نرخ امروز دلار در بازار سیاه را 1880 تومان اعلام کرده است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 196517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 19
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سيد حامد سليمي IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    17 5
    در واقع صرافي ها به نحوي بر وضعيت بيسامان اين روزها با كم لطفي دامن ميزنند ،متاسفانه در برخورد با كارمندان فروش اين صنف مهترم گاها با پاسخهايي روبرو ميشويد كه نشان از يك مبارزه پنهان دارد ،در هنگام درخواست دلار براي انجام مسافرت خود با لبخند اعلام مينمايند جايي را ميشناسند كه دلار 1226 توماني عرضه مينمايد و وقتي پيگير ميشوي با يك آدرس فكاهي روبرو ميشوي كه جايي نيست بجز آدرس بانك مركزي جمهوري اسلامي !. در هر حال آنچه روشن است انتظار افكار عمومي از دولت حضور پر رنگ تر در بازار و مواجه شفاف و قاطع با اين دست از صرافي ها ميباشد ،در موضوع ارز نگاه با عدالت مد نظر است نه با كرامت ،اميدوارم كرامت موجود نشان از ضعف دولت و تيم مالي دولت نباشد .
  • نا راضی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    26 1
    خبر اون لاین ، تو رو خدا چاپ کن . نخیر ، سکه با قیمت بالای ۲ هزار تومان حساب شده فرمول قیمت سکه : انس ۱۷۲۱ و دلار ۱۸۳۰ و عیار سکه ۲۲ و وزن هر سکه ۸.۱۳۳ را ضربدر کرده و حاصل را تقسیم بر وزن انس ۳۱.۱ و عیار انس ۲۴ کرده که نتیجه میشود ۷۵۴،۹۷۷.۱۱ تومان که اگه مبلغ ۴۵،۰۲۲.۸۹ تومان هم اضافه کنیم ، تازه میشود ۸۰۰،۰۰۰ تومان . همه چی شده بچاپ بچاپ ، از عمل هم خبری نیست و همش تهدیده . دلار هم خرید و فروش میشه ولی یواشکی . من با خرید و فروشش کاری ندارم ، ولی میشه روی قیمت سکه که تازه با ارز زیر زمینی هم حساب میشه ، یک نظارت داشت یا نه ؟
  • نادر IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    12 0
    یعنی قیمت بازار ازاد و بازار سیاه جزو بازار حساب نمی شود
  • بدون نام IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    44 0
    اینست ارز تک نرخی معنیش رو متوجه شدید یا یه بار دیگه بگم بچه ها متوجه شدین فردا سر امتحان نگین نفهمیدیما ؟
  • بدون نام IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    36 4
    چی میگیییییی!!!! با با 1226 تومان ریخته کسی حوصله نداره بخره!!!
  • ardavan IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    34 0
    حالا که بانک مرکزی نرخ سود سپرده ها رو زیاد کرده ، چرا دلار به صرافی ها نمی ده ؟ چرا در مقیاس کلان ، دلار نمی ریزه توی بازار؟ چرا عرضه نمی کنه تا تقاضا رو کنترل کنه؟ ادامه این جوی که به وجود آمده ، نگران کننده است. 625 تومان اختلاف ؟ 50 % اختلاف بین بازار آزاد و نرخ رسمی ؟ ظرف کمتر از یک هفته ؟ این بود آرامشی که آقای بهمنی وعده داده بود ؟ با ادامه روند فعلی ، این باور در توده مردم تقویت می شه که بانک مرکزی مشکل ذخیره ارزی و اسکناس داره. شایعه و گمانه زنی بر افکار عمومی حاکم می شه.... خواهشا سانسور نکنید.
  • بدون نام US ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    18 0
    این سیاه واسه فروشنده هاش شده طلا. طلایی شده .
  • بدون نام US ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    33 0
    دولت باید یه فکری به حال کسانی که بیش از این 1500 دلار برای مسافرت لازم دارند بکند
  • بدون نام IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    16 0
    خبر آنلاین چرا دلار سیاه ؟ شاید می گفتی قاچاق بهتر بود ! هرجا اصول عرضه تقاضا و تولید رعایت نشه بازار بوجود می آد که یطوری این اصول و با گرفتن بهره مالی بیشتر جبران کنه حالا اگه ما همه رو هم زندان بندازیم کاری درست نمیشه هر انسانی در باطنش دوست نداره خلاف کنه پس بهتره برای اون دلال موتور سوار هم یک شغل دارای امنیت درست کنیم تا اون امنیت اجتماعی رو به خطر نندازه. کاش که ما مسائل پیش پا افتاده رو امنیتی و سیاسی نکنیم تا جامعه ای با طراوت داشته باشیم. به امید آسمانی آبی برای دنیا
  • خلیج فارس IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    32 2
    1226=1850
  • امیذ US ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
    27 0
    سلام من نمیدانم باید با این وضع پیش آمده گریه کنیم یا به حال خود بخندیم من میخوام بدانم الان شخصی که میخواهد به خارج از کشور سفر کند و یک بار هم از عرض مسافری استفاده کرده باید جه کرد آخه این جه بدبختی که ما داریم که عرض هم جیره بندی شده تا وقتی با قطره چکان عرض وارد بازار بکنند این وضع ادامه دارد
  • بدون نام CA ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    30 0
    پس دلار 1226 5% چی شد اقای رئیس کل ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    27 1
    ظرف 3 روز از 1700 تومان به 1880 یعنی 180 تومان واگر در این هفته دلار به بازرگانان داده نشود قیمت دلار سریع به 2500 تومان میرسد و مصرف کنندگان واقعی ارز نسبت به وعده ها بی اعتماد ودلالان پرو....وکنترل غیر ممکن ....
  • زنده IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    13 21
    لطفا جلوی این سود جویی ها رو که منجر به گرونی میشه بگیرید صراف ها به طمع گرونتر شدن دلار کلی دلار خریدن حالا نمیخوان بی سود (سود کثیف) بفروشنش
  • مرده IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    25 2
    جناب زنده این دلار نیست که بالا می رود ریال است که پائین می آید
  • علی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    0 1
    باید خدا را شکر کرد که دولت دلار را تک نرخی کرد وگرنه الان به 3000تومان هم رسیده بود
  • محمد IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    1 1
    وقتی بانک مرکزی دلار به صرافی ها نداده چطور باید انتظار داشت که معامله ای با نرخ دولتی صورت بگیرد؟ تکلیف این همه تاجر که در سال به خارج از کشور می روند و در مناطق آزاد کاسب هستند و همیشه نرخ ارزشان را از بازار آزاد تهیه می کردند چی میشه؟ من خودم برای خرید کالا دلار 2000 تومانی خرید کردیم.این فشار به نظر شما روی قشر ضعیف جامعه نیست؟این ملت چگونه باید در همه ی زمینها حامی دولت باشند؟
  • بدون نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
    0 0
    با توزیع به موقع وکافی می شود همه این دلال بازی ها رو جمع کرد
  • ل IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
    0 0
    دولت تا واقع گرا نشود همین است.هم در قیمت ارز وهم سود بانکی.