سید شهاب الدین صدر معتقد است: نباید در مسیر حرکت جبهه صدای ملت خدشه ای وارد شود.

به گزارش خبرآنلاین، همایش اعلام موجودیت جبهه بصیرت و بیداری اسلامی برای حضور در انتخابات مجلس نهم، صبح امروز در سالن سیدالشهدا تهران برگزار شد.
در ابتدای این نشست سید شهاب الدین صدر به عنوان دبیر کل جبهه، سید مهدی هاشمی به عنوان معاون نخست، طیبه صفایی معاون دوم و حجت الاسلام سید علی طاهری به عنوان سخنگوی جبهه بصیرت و بیداری اسلامی معرفی شدند.
در این نشست سید شهاب الدین صدر در تشریح برنامه های این جبهه برای حضور در انتخابات گفت: اعضای این جبهه برای حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس تلاش می کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به این که این انتخابات نخستین انتخابات پس از فتنه 88 و بیداری اسلامی است از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان این که جبهه های مختلفی که در این انتخابات شرکت می کنند مورد احترام تمام مردم هستند، افزود:‌ تمام نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و در چارچوب قانون اساسی فعالیت کنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که موضوع شاخص در اساس نامه جبهه بصیرت و بیداری اسلامی رعایت منشور اصولگرایی است، گفت: البته در این اساس نامه یک بند با عنوان مرزبندی شفاف با فتنه 88 به منشور اضافه شده است.
دبیر کل جبهه بصیرت و بیداری اسلامی با بیان این که هم اکنون حضور بیش از 100 نفر از کل کشور در این جبهه قطعی شده است از اعلام نهایی اسامی این افراد در نشستی پس از 22 بهمن خبر داد.
در ادامه این نشست سید شهاب الدین صدر که به سوال خبرنگاران رسانه های داخلی پاسخ می گفت در واکنش به سوال خبرآنلاین درباره ارزیابی از تشکیل جبهه منتقدان دولت دهم و موضع جبهه بصیرت و بیداری اسلامی درباره منتقدان دولت، تصریح کرد: تعدادی از اعضای این جبهه در مجلس همکاران ما هستند و باید فضای لازم برای فعالیت آنها فراهم باشد.
صدر حضور جبهه منتقدان دولت دهم در انتخابات مجلس نهم را مفید خواند و گفت: باید تمام دلسوزان انقلاب به شکل های مختلف در انتخابات آینده حضور داشته باشند.
دبیر کل جبهه بصیرت و بیداری اسلامی با تأکید بر این که از حضور جبهه صدای ملت در انتخابات استقبال می کنیم، افزود: امیدواریم این جبهه به وظیفه ملی خود عمل کند و نباید در حرکت آنها خدشه ای وارد شود.
نماینده مردم تهران در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره مرزبندی این جبهه با فتنه سال 88 گفت: اعضای جبهه منشور اصولگرایی را قبول دارند اما برای این که مسیر آن روشن تر شود به طور شفاف مرزبندی با فتنه را مشخص کرده ایم.
صدر در پاسخ به سوال دیگری درباره رعایت اخلاق انتخاباتی و سلامت آن با بیان این که نامزدها و پشتیبان های آنها بر اساس فرماشات رهبری نباید به مراکز قدرت متصل باشند، تصریح کرد: نامزدها باید در چارچوب قانون اساسی حرکت کنند.
همچنین در این نشست سید مهدی هاشمی، حجت الاسلام طاهری و طبیه صفایی اعضای هیئت رئیسه جبهه بصیرت و بیداری اسلامی علل تشکیل این جبهه را تشریح کردند.   

/27295

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
    1 1
    در حرکت هیچ گروه و جبهه ای خدشه وارد نمیشود مگر اینکه خود این گروهها و جبهه ها با عملکردهای دوپهلو و خلاف مصلحت نظام و خواست مردم خودشان باعث خدشه در سیاستهای کلیشان میشوند