کیهان نوشت:

رادیو اسرائیل ضمن ابراز خشم نسبت به راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، گزارشی مضحک را منتشر کرد که میزان شعور گردانندگان این رادیو از جمله منوشه امیر را نشان می دهد.
در حالی که تظاهرات 22بهمن امسال در تهران با حضور میلیونی و پرنشاط طیف های مختلف مردم برگزار شد، رادیو اسرائیل شرکت کنندگان را هزاران نفر توصیف کرد و گفت: در سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خیابان های منتهی به میدان آزادی (شهیاد) تهران شاهد حضور مجموعه ای ناهمگون از هزاران تن از راه پیمایان بودند که گروه هایی دولتی مامور انقلاب اسلامی را سامان دادند. گزارش ها، حکایت از آن دارند که راه پیمایی دولتی(!) امروز با زمینه چینی ها و سازماندهی کم سابقه عملی شد، به گونه ای که حداقل 80 درصد از شرکت کنندگان راه پیمایی را پرسنل ادارات دولتی و نیروهای مسلح و دانش آموزان مدارسی تشکیل می دادند که از ساعات صبح امروز به محل راه پیمایی گسیل شده بودند.
این گزارش می افزاید: سازمان دهندگان راه پیمایی، شعارهای تظاهرکنندگان هوادار دولت را به گونه ای تنظیم کرده بودند که از این شعارها، ندای حمایت از رهبر و خواسته های او به گوش برسد. دستگاه تبلیغاتی به مانند سال های گذشته از حضور میلیون ها تن خبر دادند و این در حالی است که به گفته شاهدان عینی در پایتخت، جمعیت شرکت کنندگان در این راه پیمایی هزاران تن تخمین زده می شد.
در ادامه گزارش رادیو اسرائیل آمده است: صف دراز اتوبوس ها و مینی بوس هایی که شمار بزرگی از وابستگان نهادهای دولتی را به گردهمایی امروز تهران منتقل کرده بودند، در برخی از خیابان ها منتهی به میدان آزادی (شهیاد) به خوبی به چشم می خورد. این در حالی است که دانش آموزان مدارس را با پای پیاده به محل گردهمایی پایتخت آورده بودند.
رادیو اسرائیل توضیح نمی دهد که تظاهرات باید به صورت راهپیمایی باشد یا نه. این در حالی است که همین رسانه و رسانه های مشابه، در بسیاری از پریشان گویی های قبلی خود ادعا می کردند تظاهرکنندگان را با اتوبوس به محل راهپیمایی منتقل کرده اند.
گردانندگان مفلوک رادیو اسرائیل میلیون ها شرکت کننده در تظاهرات دشمن شکن 22 بهمن را به ساندیس خور حکومت توصیف کرده اند.
در همین حال شبکه دولتی انگلیس به همراه انبوهی از رسانه های دولتی بیگانه و ضد انقلاب، اقدام به سانسور وسیع اتفاق بزرگ 22 بهمن کرد و صرفا در چند خط خبر مدعی شد «روز 22 بهمن همانند سه دهه اخیر، راهپیمایی هایی به دعوت نهادهای حکومتی انجام شد». بی بی سی در اطلاع رسانی کاملا صادقانه! خود مدعی شد «صدها هزارنفر از حامیان دولت در سراسر کشور به مناسبت 22 بهمن راهپیمایی کردند» که با احتساب صدها شهر در کشور، لابد رقمی معادل هزار نفر به هر شهر بزرگ نظیر تهران و مشهد و قم و تبریز و اصفهان و شیراز و... می رسد. این در حالی است که به هنگام معرکه گیری چند ده نفره فتنه گران، تیترهایی نظیر «تهران در تسخیر معترضان» استفاده می کرد.
/29217
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 198700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =