احمد توکلی نامزد جبهه متحد اصولگرایان میهمان کافه خبر خواهد بود.

خبرآنلاین با رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و نماینده منتقد دولت که برای مجلس نهم از حوزه انتخابیه تهران کاندیدا شده است، فردا-یکشنبه- درباره بیم و امید های انتخابات مجلس نهم گفت و گو خواهد کرد.

کاربران محترم خبرآنلاین برای مشارکت در گفت و گو و طرح سئوالاتشان از حسین فدایی می توانند پرسش های خود را در قسمت کامنت ثبت کنند.

لطفا پرسش های خود را تا ساعت9:00 صبح یکشنبه 7 اسفند ماه ثبت فرمایید.


/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 200701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 37
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    25 12
    آیا ایشان معتقد به فصل الخطاب بودن سخن ولی فقیه در هر صورت هستند؟
  • منصور IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    31 2
    بفرمایین چرا همیشه دوپهلو صحبت می کنین؟آیا چیزی هست که از آن ترس داشته باشید؟ آیا حرفی هست که با خبر شده باشید و از آن اطلاع داشته باشید ولی صداشو در نیارید؟
  • محمد IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    42 1
    این سوال بنده است . چرا مجلس در برابر اعمال خلاف قانون رئیس جمهور سکوت کرد . لطفا جوابتان طرح سوال از رئیس جمهور نباشد . چون همه می دانند که در کش و قوس بازی سیاست این مطلب تا چه حد لوث شد!!! مگر شما نماینده مردم و مدافع حقوق آنها نیستید . با چه توجیهی حاضر به پایمال شدن این حق شدید . چرا قانون هدف مندی یارانه ها را قبول کرده و تصویب کردید؟!!! در حالی که به نظر اجماع علمای علم اقتصاد ، این طرح بدون آماده سازی بستر مناسب جهت اجرا ، نه تنها با شکست مواجه خواهد شد ، بلکه اثرات زیانبار آن بر اقتصاد ، تولید و زندگی روزانه مردم کاملا قابل پیش بینی بود. کما اینکه اکنون شاهد این مصیبت وارد آمده بر پیکر نیمه جان اقتصاد این مملکت هستیم ! امیدوارم جرات پرسیدن این سوال را از ایشان داشته باشید.
  • علی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    31 1
    راه حل شما برای اینکه دیدگاه نمایندگان درباره اینکه باید به دولت بیشتر نظارت کرد و از هر اهرمی حتی سوال از رییس جمهور استفاده کرد چیست؟ به نظر شما در مجلس بعدی چند درصد نمایندگان دیدگاههایی شبیه به آقای علی مطهری(درود خدا بر او باد) دارند؟
  • reza IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    53 1
    اقای توکلی من شما را به عنوان یک انسان منصف می شناسم لطفا پاسخ دهید ایا قبول دارید در ایران به مخالفان اصلا ازادی داه نمی شود صدا وسیما دربست در اختیار اشخاص خاص با برنامه های خاص قرار دارد راهپیمایی اختصاص به موافقان دارد من که حداقل هنوز تظاهراتی ازاد از سوی مخالفان یا منتقدان نظام ندیدم اتفاقا این ازادیها موجب استواری و قوام نظام میشوذ لطفا پاسخی صریح و منصفانه دهید؟
  • رضا IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    11 3
    باسلام وتشکر از شما/سئوال بنده از آقای دکتر توکلی این است. چرا مجلس در مقابل مصوبه غیر قانونی دولت درباره انحلال شرکت های خدماتی وانعقاد قرارداد مستقیم نیروها با دولت که علی رغمک ظاهر قراردادهای نیروی انسانی ، در عمل تمام قراردادهادرحال لغو شدن است را نمی گیرد؟ آیا واقعا ما به عنوان مدیران وکارکنان این شرکت ها با سه میلیون نفر نیروی تحت پوشش ایرانی نیستیم وحقی نداریم؟گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدندنش سرمسگری . واقعا همین حکایته - نمی تونن با دستگاه ها وکارفرماها ی متخلف برخورد کنن علیه شرکت ها مصوبه میدن-قدمت این شرکت ها در دنیا وامار رتبه اول اشتغال خدما ت در دنیا واقعا برای همین یقین شده . چرا به جای اصلاح ونظارت درست داریم ریشه به تیشه می زنیم.
  • کانون کارفرمایان شرکت های خدماتی پشتیبان IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    5 5
    ضمن تشکر جناب دکتر توکلی این کانون همیشه از نظرات کارشناسی مرکز پژوهش ها با مدیریت جناب عالی استفاده کرده است -آقای دکتر لطف کنید صدای بیش از ده ها هزار مدیرکارآفرین وصدها هزار نیروی تحت پوشش رو به دولت برسونید که با این مصوبه اخیر بحران شدیدی در کشور ایجاد شده . به دلیل عقد قراردادچند هزار نفر، در مقابل چند صد هزار نفردچار استرس شدند. علی رغم صراحت مغایرقانون بودن مصوبه هیئت وزیران برای لغو قراردادباشرکت های خدماتی پشتیبانی که بسیاری از ایشان صفر تاصدکار رو انجام میدن ، در این فضای انتخاباتی بسیاری از شرکت ها عملا در حال بی خانمان شدند وتعطیلی قراردارند خواهشمندیم موضع ونظرتون رو بفرماییدوضمن این که این کانون ابدا مخالفتی با لغو قراردادهای دلالی ونیروی انسانی نداره .
  • بدون نام IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    45 2
    چرا با وجود انتقادات فراوان شما به دولت، طرح سوال از رییس جمهور را امضا نکردید؟ ایا باز هم همان بحث کلیشه ای "مصلحت" مطرح هست؟
  • بدون نام IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    42 3
    میدونم تائید نمیکنی و نمیپرسی !! اما چرا مجلس انقد بی عرضه هست ؟!
  • بدون نام US ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    3 11
    قانون تجارت رفت شورای نگهبان؟
  • بدون نام US ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    4 9
    برای ورود شرکتها به بورس و تشویق بخش خصوصی برای ورود به بورس برنامه ایی دارید؟
  • بدون نام IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    29 1
    جناب آقای توکلی، شما آنچه درباره تحصیلتان می گویید اگر کاملا هم حقیقت داشته باشد بازهم از رانت دولتی استفاده کرده اید و مسیری را که دیگر مردم باید بپیمایند برای گرفتن بورسیه و پرداخت هزینه تحصیل نپیمودید. اگر در باره مهد کودک شهرک غرب یا قدس هم درست بفرمایید بازهم از رانت استفاده نموده اید. به شما زمین می دهند که مهد کودک خصوصی بگشایید ولی به دیگران نمی دهند
  • علی CA ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    41 1
    اگر انقلاب نشده بود الان برای خدمت به مردم واسلام در چه شغلی بودید؟
  • مسعود IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    6 3
    ممنون از ایستادگیتون برابر قانون شکنی ها یه سوال بسیاری از کارشناسان معتقدند شما طرح تثبیت قیمتهاروبی جهت پی گیری کردید در واقع اجرای این طح به ضرر کشور تمام شد چه نظری دارید؟ خواشا اگه اشتباه کردید صریح بفرمایید
  • بدون نام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    10 0
    رشهاختلافات شما با آقای رحیمی از کجاست؟
  • بدون نام IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    23 0
    چرا آن زمان که در دولت‌های هفتم هشتم که خواست بنزین را به طور قانونی و با نظر مجلس گران کند، آنگونه اعتراض کردید و در دولت دهم اینطور؟
  • بدون نام IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    8 1
    اقااين چه قاوني بوددر موردكنترل نمايندكان تصيوب كرديدواقعامجلس راس همه اموراست
  • بدون نام IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    10 0
    آقای توکلی این سؤال را جواب بده چراخبرآنلاین وقتی یه مهمون می خواد بیاد کافه خبر،سؤالات مارا می پرسه وهیچکدوم رانمی پرسه وسؤالات کلیشه ای که قبلا باشماهماهنگ شده را می پرسه؟ چراآسمون آبیه وچرا بارون خیس کننده است بگذریم که ازدست کلیشه ها قاطی کردم ودیوونه شدم
  • علی IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    13 0
    سلام من از آقای توکلی سوالی دارم و آن اینست: آقای توکلی! چرایک ماه قبل از انتخابات و به بهانه دفاع از حقوق مردم (کاربران ایرانی اینترنت) و توجه ویژه جناب عالی به جنبه تاثیر تبلیغ پیش از موعد کاندیدا ها در لفافه لب به اعتراض پیرامون مخالفت با فیلترینگ مردم آزار زدید؟ با تشکر
  • بدون نام IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    15 0
    با توجه به قانون گريزي دولت و اقدامات نسنجيده اي كه از سوي دولت رخ داد از جمله تمرد از حكم ولايي رهبري ؛ سكوت اسرار آميز و مشكوك در قبال اتفاقات اخير بازار سكه و ارز ، اقدامات مديران ارشد بانك هاي صادرات و ملي كه يكي در دولت قبلي نيز جزو وزيران بوده است و تمرد از رعايت قوانين و اصرار به كم اثر كردن قوه مقننه و دهها اقدام ديگر ؛ هنوزم معتقديد كه در انتخابات 88 هيچ گونه شبهه اي وجود نداشت؟
  • ایران IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    29 0
    سلام لطفا از ایشان در مورد نظرشان درباره حصر آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و انتخابات 88 سوال بفرمایید؟آیا اعتراض به نتیجه انتخابات حق طیف اصلاح طلب می دانند و یاخیر؟
  • بدون نام IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    15 0
    آیا شما با نمره متوسط طبق آنچه که آقای رحیمی معاون اول رئیس جمهور ادعا کرده تقاضای بورس تحصیلی و کذا و کذا کرده اید؟ آیا این صحت دارد؟
  • سعید US ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    16 0
    تکلیف سوال از رئیس جمهور چی شد؟
  • بدون نام IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    6 0
    1- برای کارمندان وحقوق بگیران چه کردید .2-ایا همگان مانند شما میتوانن از امکان تحصیل در اروپا بهره مند شوند.3-هزینه راه اندازی واداره روزنامه تعطیل شده فردا را از کجا اوردید.
  • هدایتی IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    7 1
    اززمانیکه شماراشناختم همیشه مخالف بودید!
  • احمد رضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    8 0
    شما یک متفکر اقتصاد هستید.آیا اصلا چیزی به نام بانکداری اسلامی قابل تحقق است؟ آیا بانک های ما اسلامی هستند؟ آیا امکان فضای باز اقتصادی مشابه آنچه در غرب است می توان در ایران اجرانمود؟
  • بابک مختاری IR ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    8 0
    با سلام آقای دکتر توکلی شما یکی از طراحان طرح تثبیت قیمت ها در مجلس هفتم بودید. آیا این طرح کارشناسانه و علمی بود؟ شما که به خیلی از تصمیمات ریاست محترم جمهوری انتقاد دارید و بعضا آنها را غیرکارشناسی می دانید و مدام از آثار تورمی تصمیمات اقتصادی دولت سخن می گویید آیا می توانید منکر آثار تورمی این طرح پس از سهمیه بندی بنزین شوید؟ آیا اگر قیمت ها مطابق قانون برنامه هر سال افزایش 10 درصدی می یافت اکنون نمی توانستیم واقعی سازی قیمت حامل های انرژی را با شیب نسبتا کمتری انجام دهیم؟ آیا خیلی از تصمیمات غیر کارشناسی دولت به زعم حضرتعالی نتیجه طرح پوپولیستی شما و دوستانتان در مجلس هفتم نیست؟ آقای توکلی منصفانه بگویید به عنوان یک معلم به طرح تثبیت قیمت ها و طراحان آن چه نمره ای می دهید؟
  • مسلم US ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    6 0
    آیا آنقدر که شما اصولگرایان به "عدم استفاده از بودجه دولتی" توسط طرفداران احمدی نژاد/مشأیی در انتخابات مجلس حساس هستید در انتخابات ریاست جمهوری هم حساس بودید؟ از نظر "انصاف" چه نمره‌ای به اصولگرایان می‌دهید؟
  • سیاوش IR ۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    9 0
    سلام و خداقوت به تحریریه خبرانلاین و البته یه درخواست و اونم اینکه اقای مطهری رو هم به کافه خبر بیارید . و اما سوال از اقای توکلی : ازشون بپرسید ایا اعتقادی به وجود مخالفین با عقیده اصولگرایان دارن ؟ و اگر بله ایا در انتخابات پیش رو جریان مخالفی وجود دارد ؟ موضع گیری های اخیرشون در رابطه با فیلترینگ و همچنین اعلام شکایت از رحیمی ( به دنبال اتهامات وارده ) صرا جنبه تبلیغاتی ندارد ؟ چرا در این سال ایی که در مجلس بودن پیگیر مسائل اینترنت نبودن ؟! ایا در مجلس فعلی مرتکب اشتباهی شدن ؟ ( اگه شدید «!» نام ببرید )
  • بدون نام US ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    20 2
    چرا دست از سر این کشور بر نمی دارید؟
  • موسی IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    11 0
    وقتی توم در پایان سال مثلاٌ 20٪ است یعنی در سال جدید باید حقوق کارگر 20٪ بالا بره چرا شما در مجلس حریف دولت نمی شوید و از کارگر برای افزایش حقوق دفاع نمی کنید و دولت حرف خودش را به زور به کرسی می نشاند و حداقل قیمت را افزایش می دهد ؟
  • بدون نام IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    5 1
    جناب توکلی ی سئوال ذهن امثال منو که شما رو. قبول داشته به خودش مشغول کرده و اون آیا سخنان رحیمی در باره شما درسته یا نه؟؟
  • بدون نام CN ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    14 0
    در مجلس هفتم شما و اقای سبحانی از منتقدان جدی حذف یارانه بودید حتی میگفتید بنزین 80 تومانی هم گران است چرا در ان زمان انقدر مخالفت کردید و اکنون سکوت ؟ ایا هنوز هم فکر میکنید لغو قرار داد تاو و ترک سل به منافع ملی کمک کرد؟
  • سها IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    20 0
    با سلام چرا در این دوره انتخابات هیچ شور و حالی در بین مردم وجود ندارد انگار نه انگار که قرار است انتخاباتی رخ بدهد حال و هوای این انتخابات کجا و انتخابات 88 کجا؟ نظر شما چیست؟
  • یاسر IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    2 0
    لطفاً در مورد اتهامات آقای رحیمی به خودتان توضیح دهید.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    2 7
    به فضاي آزاد انديشي و دگر انديشي احترام بگذار و بجاي تخريب دولت از برنامه هاي فقر زدايي رييس جمهور حمايت كن . التماس دعا دارم . ديدار در پل صراط قيامت
  • میثم میر رجبی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    4 0
    آقای توکلی،با اینکه جنابعالی عضو هیچ حزب و تشکلی نیستید چرا از رهپویان و ایثارگران حمایت می مکیند؟ حمایت ضرغامی از این دو تشکل سیاسی را چگونه ارزیابی می کنید؟و آیا قبول دارید رئیس رسانه ملی نباید جناحی عمل کند و وابستگی سیاسی خود را رسما اعلام کند؟