۰ نفر
۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲

از آنجایی که بسیاری از صاحبان New iPad دنبال یک محفظه محکم برای نگهداری آی‌پد جدیدشان و به خصوص محافظت از صفحه نمایش رتینای آن می‌گردند، کمپانی Grove با استفاده از چوب بامبو یک محافظ محکم برای این آی‌پد جدید طراحی کرده است.

.digitaltrends نوشت: سازندگان محفظه آی‌پد دو این بار در پورتلند یک مدل کیف جدید را برای نسل سوم آی‌پدها طراحی و تولید کردند. این کیف جدید از چوب بامبو و پارچه جیر ساخته شده تا علاوه بر محافظت از تبلت جدید از صفحه مشکی و ضد اثر انگشت آن در برابر کثیفی و لک شدن هم مراقبت كند. بامبوی Moso که برای کف پوش منازل هم از آن استفاده می شود با روغن مرکبات طبیعی که با یک موم ملایم ترکیب شده پوشانده شده است. به منظور درست عمل کردن دوربین، اسپیکر و پورت‌ها، راه کارهایی در نظر گرفته شده مثل بخش پشتی که برای لنز دوربین سوراخ شده و شکافی که برای اسپیکر طراحی شده است.
یکی دیگر از ویژگی های کیف آی پد جديد پوشش پشمی زغالی رنگ بخش خارجی است. این قسمت پشمی که حالت پارچه ای دارد جایگزین چرم مشکی شده که خیلی از متقاضیان کیف‌های این کمپانی منتظر آن بودند. البته علاقه مندان به مدل چرمی هم می توانند از طریق وب سایت Grove مدل دلخواه خود را خریداری کنند. درست مثل کیف آی پد 2، کاور جلویی آهن ربا دارد تا برای هوشیار کردن و بیرون آوردن دستگاه و همچنین قرار دادن آن در محفظه از آن استفاده شود. از این کاور هم می‌توان در وقت‌های دلخواه یا به طور مداوم به عنوان کاور پشتی دستگاه استفاده کرد.
هر دو مدل چرمی و پشمی این کیف که برای آی پد جديد طراحی شده‌اند 139.99 دلار قیمت دارند و آنطور که Grove برنامه ریزی کرده در عرض 5 تا 6 هفته آینده به بازار عرضه خواهند شد. و مدل هایی که کاور جلویی آن مطابق نظر مشتری طراحی می شود بین 149.99 دلار تا 179.99 دلار قیمت دارند و 6 تا 12 هفته طول می کشد تا آماده شوند.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    10 0
    چشم.
  • اکبر IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    5 0
    شاید دلیل گرونی محصولات اپل کیفیت بهترشان باشه اما واقعا لوازم جانبیشون بیدلیل گرون هستند. تصور کنید وقتی به ایران میرسند قیمتشون چقدر میشه! یک کاور چوبی رو باید به قیمت چهارماه پیش یک نتبوک خوب خرید!
  • شهاب IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
    8 0
    به قول استادم ، ای بسوزه پدر فقر