عضو فراکسیون اقلیت مجلس معتقد است رئیس‌جمهور به برخی از سؤالات طراحان سؤال از رئیس‌جمهور پاسخ نداد و بخشی از پاسخ‌ها نیز مربوط به سؤالات نبود.

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به ارزیابی‌اش از اظهارات رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالات نمایندگان در جلسه امروز مجلس، گفت: آیین‌نامه مجلس به شکلی است که اجازه اظهارنظر به نمایندگان در زمان سؤال از رئیس‌جمهور را نمی‌دهد و من فکر می‌کنم آقای احمدی‌نژاد به جای اینکه به سؤالات پاسخ بدهد مجلس را ترک کرد و چندان حرفی برای گفتن نداشت.
وی که معتقد است بخشی از پاسخ‌های رئیس‌جمهور مربوط به سؤالات نبود، اظهار داشت: معتقدم ادبیات دکتر احمدی‌نژاد همین چیزی بود که امروز همه دیدند و فکر می‌کنم کسانی که می‌خواهند با ایشان حرف بزنند با همین ادبیات باید پاسخ ایشان را بدهند.
پزشکیان با بیان اینکه جریان سؤال از رئیس‌جمهور به اتمام رسیده است، خاطرنشان کرد: اما موضوع تخلفات قانونی دولت پایان نیافته و به قوه قضاییه ارجاع شده است.
عضو فراکسیون اقلیت در پاسخ به پرسش دیگری در مورد اینکه برخی از نمایندگان معتقدند مجلس به سمت استیضاح رئیس‌جمهور خواهد رفت، گفت: بعید است. حدود دو ماه و نیم از کار مجلس باقی نمانده و سرنوشت مجلس نهم هم معلوم نیست چه بشود. ولی نمایندگان باید این درس را بگیرند که درست قانون بنویسند و از کسی هم قبول نکنند که قانون را اجرا نکند.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 203944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فواد سلطانی IR ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    11 77
    اقای احمدی نژاد رییس جمهور منتخب ایران خیلی به مجلس احترام گذاشت که پا توی مجلس گذاشت
  • علی و. IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
    4 5
    "ولی نمایندگان باید این درس را بگیرند که درست قانون بنویسند و از کسی هم قبول نکنند که قانون را اجرا نکند" آخه خودشون نتونستن قانون خودشونو تحمل و اجرا کنن. چه برسه به رییس جمهور و مردم!