چهارمین شماره هفته‌نامه نگاه‌پنجشنبه (کتاب هفته)، پنجشنبه این هفته ۳۱فروردین ۹۱ روی پیشخوان روزنامه‌ فروشی‌ها می‌آید.

 به گزارش خبرآنلاین، در این شماره کتاب هفته که نخستین شماره سال جدید است، صفحات خواندنی زیادی پیش روی خوانندگان قرار دارد، از جمله صفحاتی که به مناسبت درگذشت دو استاد به نام موسیقی ایرانی جلال ذوالفنون و حسین سمندری به حاشیه‌نویسی بر آثار و احوال ایشان اختصاص داده شده است.
 

 چند یادداشت دسته اول از اهالی موسیقی مثل شهرام ناظری، رضا قاسمی، حسام‌الدین سراج، عبدالحسین مختاباد، و غلامحسین معتمدی از این جمله است که باید البته به آن گفت وگوی منتشرنشده هوشنگ جاوید با مرحوم استاد حسین سمندری را هم اضافه کرد.

 عنوان پرونده ویژه این شماره هم «بطالت» است و نویسندگان از زوایای مختلف فرهنگی (از ادبی گرفته تا روان‌شناسی و جامعه‌شناسی) به این موضوع پرداخته‌اند.


 در میان نویسندگان این شماره می‌توان به نام‌هایی چون ابوالفضل زورویی نصرآباد، کریم زمانی، صادق زیباکلام، محمد زهرایی، حسین پاینده، محمد صالح‌علاء، داوود شهیدی، جواد طوسی، شهرام شکیبا، سیدعبدالجواد موسوی، سیدرضا علوی، اسدالله امرایی، مژگان اینانلو، گیزلا سینایی و.... اشاره کرد.
هفته‌نامه «نگاه پنجشنبه» از اسفندماه گذشته به سردبیری سیدعلی میرفتاح هفته منتشر می‌شود و هر هفته روی پیشخوان روزنامه فروشی‌ها قرار می‌گیرد.


 علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ارائه محصولات فرهنگی (سام)، 20-88557016 هم مشترک این نشریه شوند و نسخه‌های قبلی را هم تهیه کنند.
5757
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =