علی کریمی از تساوی برابر الغرافه حسابی شاکی بود.

به گزارش خبرآنلاین ؛ علی کریمی بعد از پایان بازی پرسپولیس و الغرافه که با تساوی به پایان رسید درباره این باره گفت:« واقعا بی تجربگی کردیم و شرمنده این همه تیم شدیم. بنده های خدا ، ورزشگاه را پر کرده بودند تا برد پرسپولیس را ببینند اما این اتفاق نیفتاد. فکر می کنم برای این نتیجه ، مربی تیم مان هم باید پاسخگو باشد. وقتی یک بازیکن هفته قبل اشتباهی می کند و این بار باز به بازی می آید در روند تیمی هم اثر می گذارد و روی کار دیگر بازیکنان . »

کریمی ادامه داد:« واقعا باید بگویم شرمنده جمعیت هستیم. جو بازی، بازیکنان ما را هم گرفته بود.» او درباره گلش هم گفت:« توپ کاملا شانسی وارد دروازه شد. من داشتم توپ را به سمت دیگری می زدم که خورد به دفاع شان و تغییر مسیر داد به داخل دروازه. الان با این نتیجه ، اگر الهلال بازی اش را ببرد دقیقا می چسبد به تیم ما و کار برای مان خیلی سخت می شود. باورم نمی شد که امروز این اتفاق بیفتد و برد را از دست بدهیم. »

او درباره شعارهای تماشاگران درباره مجیدی و پیراهن آبی فرهاد هم گفت:« به هر حال فرهاد استقلالی است و عجیب نیست اگر زیر لباسش آبی بپوشد اتفاقا من الان داشتم در این باره با مهدوی کیا حرف می زدم. درباره شعارهای جمعیت هم چون او بازیکن تیم رقیب بوده ، این اتفاق ها که زیبا هم نیستند ، در فوتبال ما عادی شده اند . امروز افتادند ، باز هم تکرار می شوند. به هر حال فرهاد مجیدی هم یک ایرانی است.»

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =