جشنواره قرعه کشی دهکده آبی پارس برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین؛این جشنواره که بزرگترین قرعه کشی بخش خصوصی در کشور به حساب می آید، از تابستان گذشته آغاز شد. جوایز این جشنواره شامل 3دستگاه خودرو پورشه، سری باکستر با پلاک تهران به ارزش ریالی 2میلیارد ریال است که یک دستگاه آن به رنگ قهوه ای در تاریخ 13/6/90 طی انجام مراسم قرعه کشی به آقای حمیدرضا عباس زاده اهدا شد. پورشه دیگر که قرمز رنگ است هم با برگزاری جشنی شاد در فضایی مفرح به برنده جوان و خوش شانسی به نام پانیذ صالحی تعلق گرفت. البته یک دستگاه پورشه زردرنگ هم منتظر است تا به یکی از خریداران بلیط خوش شانسی تعلق بگیرد که برای داشتن ساعاتی خوش و مفرح راهی دهکده آبی پارس می شوند. ضمنا جوایز این جشنواره کم نظیر به همین جا ختم نمی شود بلکه یک هزار سکه ربع بهار آزادی نیز طی قرعه کشی به برندگان تعلق می گیرد که تاکنون برندگان 66عدد از آنها مشخص شده است. البته شرط لازم برای دریافت جوایز نگه داشتن بلیتی است که برای ورود به مجموعه تهیه کرده اند. در مراسم سه شنبه شب همزمان با اهدای پورشه به 50نفر هم ربع سکه بهار آزادی اهدا شد تا بقیه سکه ها به همراه پورشه زردرنگ منتظر خوش اقبال هایی دگر باشند تا آنها را از آن خود نمایند.

چگونگی تهیه بلیت و شرکت در قرعه کشی
برای حضور در این قرعه کشی بلیت ورود به مجموعه دهکده آبی پارس از طریق اینترنت و یا خرید حضوری تهیه شده و شماره آن به سامانه پیام کوتاه مجموعه ارسال می شود. نکته حائز اهمیت این است که برندگان هر مرحله جشنواره قرعه کشی این شانس را دارند که در مراسم قرعه کشی بعدی هم حضور داشته باشند. به عبارت دیگر با یک بار برنده شدن شانس شان را از دست نمی دهند. تنها کافی است که بلیت خود را تا پایان جشنواره نگه دارند. مسئولان این جشنواره همواره به مخاطبان شان توصیه می کنند در هنگام قرعه کشی موبایل خود را خاموش نکنند و در دسترس باشند گرچه افرادی که از چند ماه قبل برنده ربع سکه بهار آزادی شده اند و هنوز مجموعه دهکده آبی پارس موفق به برقراری تماس با آنها نشده است، حق شان محفوظ بوده که تا پایان جشنواره برای دریافت هدیه خود اقدام نمایند.
استجابت دعای برنده خوش شانس پورشه
قرعه کشی که با استفاده از شیوه عدد گام و گردونه و گوی انجام شد، عدد 8رقمی را مشخص کرد که صاحب آن شماره مشخص شده، پانیذ صالحی بود. او که دختری 17ساله است، در تعطیلات نوروزی به همراه خواهر بزرگترش به دهکده آبی پارس آمده و تنها دو بلیت تهیه کرده است، اما بنا بر گفته مادرش خواست خدا بر این بوده که او با 60هزار تومان هزینه صاحب یک خودروی 200میلیونی شود. وقتی محمود شهریاری مجری برنامه با تلفن پانیذ تماس گرفت، به او گفت برنده یک سکه بهار آزادی شده که او بی نهایت خوشحال شد. اما مجری برنامه بر ارزش جایزه آنقدر اضافه کرد تا بالاخره پانیذ متوجه شد، خودرو پورشه نصیب او شده است. اولین جمله ای که از آن طرف خط شنیده شد، این بود:«مطمئنید شوخی نمی کنید؟» پانیذ بعد از اینکه اطمینان پیدا کرد، این خبر هیجان انگیز حقیقت دارد، فریاد شادی اش در فضا پیچید. در این لحظه مادر خانواده که بیرون از خانه بود، سر رسید و متوجه موضوع شد. او که بغض شادی گلویش را فشرده بود، اتفاق جالبی را شرح داد. زهره خانم می گفت مشکل مالی داشته که برای رفع آن 14هزار صلوات نذر حضرت فاطمه زهرا (س) کرده است. آخرین صلوات های باقی مانده را همین لحظه در مسیر برگشت به خانه فرستاده است و نتیجه این قرعه کشی چیزی جز نظر ویژه حضرت زهرا نبوده است. پانیذ صالحی این جایزه گرانبها را با سخاوت هرچه تمام تر به مادر هدیه کرد. وقتی از او سوال کردیم که آیا با اندکی از پول خودروی اهدایی قصد خرید یک اتومبیل معمولی را در آینده دارد، او پاسخ داد:«نه. من ماشین را به مادرم هدیه داده ام و دیگر سهمی از آن برای خود قائل نیستم».
از این دختر خانم خوش شانس که در سال سوم دبیرستان درس می خواند و برای کنکور سال آینده آماده می شود، پرسیدیم قبولی در دانشگاه او را بیشتر خوشحال می کند یا برنده شدن در این قرعه کشی؟ پانیذ گفت: «پورشه فقط با رتبه یک کنکور تجربی برابری می کند و در صورت احراز این رتبه می توانم بگویم از این لحظه خوشحال تر خواهم بود.»
 

 

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 208516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میـــــــــــــــــــــــــــــــــــلاد IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    همش کشکه
  • مهدی IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    خدا شانس بده مبارکش باشه
  • عاطفه IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    99 7
    مبارکش باشه، نوش جون خودش و خونواده ش
  • خوش شانس IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    اول تبريك به خاطر خوش شانسي دوم كسيكه مشكل مالي دارد بليط 30000 توماني براي تفريح مي خرد!!!!!
    • بدون نام NO ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
      74 7
      مساله اینجاست که تو کشور ما ، مشکل مالی تعریف ثابتی نداره!همه هم مشکل مالی داریم ! حالا هر کی تو یه سطحی...
  • نوید IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    77 10
    مبارکش باشه. اما آقا یا خانم خوش شانس! یعنی هرکی مشکل مالی داره، حق تفریح کردن نداره؟ تفریح و شادی فقط مخصوص از ما بهترونه؟
  • بدون نام IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
    65 19
    برندگان چه نسبتی بامدیران این مجموعه دارند؟
  • بدون نام DE ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    9 9
    هزار فامیل
  • زهرا هوفلیش IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
    24 6
    سلام من دوست پانیذم. نمیدونم چرا همه به خودشون اجازه میدن درمورد دیگران قضاوت کنن. خانوم یا آقایی که میگین کسی که مشکل مالی داره 30 هزار تومن پول بلیط نمیده، ممکن نیست یکی 30 هزار تومن داشته باشه اما کارش لنگ مثلا 70 میلیون باشه!؟ در ضمن پانیذ با مسئولین دهکده آبی هیچ نسبت فامیلی نداشته. از خواب پا میشه شروع کنه به شیمی خوندن برای امتحان فردای اون روز، که یهو محمود شهریاری زنگ میزنه به موبایلش و آروم آروم خبر رو بهش میده! طریقه خبر دادنشم خیلی جالب بود وقتی تعریف میکرد ترکیدیم از خنده. به هر حال خواستم بگم، یه کم تقوا داشته باشین. انقد زود قضاوت نکنین. همونطور که دوست ندارین کسی درمورد شما این کارو بکنه! ممنون
  • بدون نام IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
    16 4
    خداوند تبارک وتعالی به هرکه به خواهد بی حساب عطا میکند مبارک باشد انشاءالله