هادی عقیلی مدافع ایرانی باشگاه العربی قطر روز گذشته با مسوولان باشگاه القطر به توافق رسید تا فصل آینده فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

به گزارش خبرآنلاين،‌ عقيلي كه قراردادش با العربي به پايان رسيده است از چند تيم قطري از جمله ام صلال، الوكره و الخور  پيشنهاد داشت ولي او پيشنهاد باشگاه القطر را به صورت جدي مورد بررسي قرار داد و در نهايت با مسوولان اين تيم به توافق رسيد. عقيلي در گفت‌وگو با خبرآنلاين با تأييد اين خبر مي‌گويد:« من با باشگاه العربي به توافق رسيدم تا سال آينده در اين تيم بازي كنم. البته هنوز قرارداد رسمي امضا نشده و اين كار تا چند روز آينده انجام خواهد شد و من به مدت يك فصل با القطر قرارداد امضا خواهم كرد.»
عقيلي در پاسخ به اين سوال كه چرا القطر را انتخاب كردي خاطرنشان مي‌كند:« من از چند تيم پيشنهاد داشتم و همه آنها را بررسي كردم. حدود يك ماه پيش بود كه پيشنهاد باشگاه القطر به صورت جدي مطرح شد ولي همه چيز را به پايان فصل موكول كرديم. در اين چند روز هم با مسوولان باشگاه القطر مذاكره كردم و در نهايت تصميم خودم را گرفتم.»
مدافع تيم ملي ايران در پایان می‌گوید:« يكي از دلايل مهمي كه باعث شد القطر را انتخاب كنم حضور لازاروني در اين تيم است. او كه قبلا سرمربي تيم ملي قطر بود روي من شناخت داشت و من هم اين مربي را مي‌شناسم. اميدوارم كه سال خوبي را در القطر داشته باشم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 210222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
    29 13
    تا میشه باید از لیگ کثیف خودمون دوری کرد.