۰ نفر
۱۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۶

بازیکن تیم ملی والیبال ایران می‌گوید تیمی که جوان باشد، یا خوب نتیجه می‌گیرد یا اصلا نتیجه نمی‌گیرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ محمد موسوی سرعتی زنی که چهار ،پنج سالی است سابقه ملی پوشی والیبال را دارد، با اینکه کره حریف اول است اما معتقد است چین ترس بیشتری دارد.او می گوید:«با اینکه کره اولین حریف ماست، اما من از چین بیشتر می ترسم.» جالب تر اینکه بازیهای کره با ایتالیا و روسیه در لیگ جهانی به چشم او نیامده:«سیستم بازی کره شبیه بازی ماست.ما با دفاع خوب می توانیم کره را بزنیم.به نظرم بازیهای کره در لیگ جهانی هم خیلی به چشم نیامد که همه می گویند.در بازی با ایتالیا مثل یک تیم ضعیف بود. ایتالیا هم ایتالیایی بازی نکرد.سختی این بازی برای ما تنها به خاطر این است که ما بازی تدارکاتی نداشتیم. فکر می کنم تازه سختی آن فقط در ست اول باشد.همین.»
او که از تمرین در سالن مسابقه های انتخابی المپیک راضی بود می گوید:«سالن خیلی خوبی است. سالنی که من دوست دارم در آن بازی کنم.» والیبالیست 25 ساله اما ترجیح می دهد درباره نتیجه حرفی نزند:«نتیجه را کسی نمی تواند پیش بینی کند. تیمی که جوان شده یا خوب نتیجه می گیرد یا اصلا نتیجه نمی‌گیرد. سال اول که گاییچ آمد و ما به تیم ملی دعوت شدیم اصلا نتیجه نگرفتیم. اگر هم بردی داشتیم3 -2 بود. الان هم تیم تلفیقی از باتجربه ها و جوانان است. بازیکنانی مستعد. این طور نیست که نتوانند کار کنند، اما ممکن است کم تجربگی روی کارشان در ست اول یا بازی اول تاثیر بگذارد.»
موسوی با اینکه می داند ورزش قابل پیش بینی نیست اما می گوید: «با اینکه در ورزش هیچ چیزی از قبل مشخص نیست اما من به نتیجه تیم در مسابقه های انتخابی المپیک خوشبینم. ما برای این کار تمرین کرده ایم و آمده ایم سهمیه بگیریم.» به نظر او حضور تیم آن هم چند روز زودتر در توکیو به نفع بازیکنان است: « چند روزی که در توکیو هستیم فشار تمرینات کم بود. ما در تهران سالن استاندارد داشتیم اما اینجا نه. البته با کمک سفارت در سالن مدرسه ای تمرین کردیم که از برنامه عقب نباشیم. چند سال پیش که به ژاپن آمدیم مثل حالا برای اینکه بدن‌هایمان با ساعت اینجا منطبق شود چهار ،پنج روز زودتر آمدیم .میزبان که به ما سالن نداد. ما هم مجبور بودیم در پارک نزدیک هتل تمرین کنیم. حالا هم سفارت برای ما سالن گرفت. مهم نبود که سالن تمرین استاندارد نبود. مهم این است که خستگی ما تا قبل از شروع مسابقه ها در رفت.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 217640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    28 15
    خواهشا اینقدر این ترسها و نظرهای شخصی خود را رسانه ای نکنید... (نکنه اینم یه تاکتیکه؟؟؟)
  • بدون نام IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    33 5
    نترس بابام جان.
  • بدون نام IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    30 3
    دقت کردین چرا این خبر پربیننده شد؟!
  • mehdi6 IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    18 1
    ریس فدراسیون والیبال کیه؟ دمش گرم ولاسکو بااون سابقش اورد ایران وبه تیم شخصیت قهرمانی روتزریق کرد
  • بدون نام IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    19 2
    عاشق بخش نظرات کاربران سایتتون هستم!
  • محمد2 IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
    22 0
    محمد موسوي خيلي دوست داريم
    • محمد3 IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۲
      0 0
      آی گفتی....... من که الان 6 ساله که دیوونشم
  • فرزین IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۲
    12 1
    همین الان کره را با اختلاف زیاد امتیازی 3-0 بردن... زنده باد والیبال... فوتبال و فوتسال یاد بگیرن!