پاسخ ایران خودرو به اظهارات مدیرعامل سابق این شرکت، با واکنش مخاطبان خبرآنلاین همراه شد.

بیشتر این واکنش ها به یک بخش از پاسخ این شرکت در خصوص خودروی رانا بر می گردد. مخاطبان خبرآنلاین خواستار پاسخگویی نجم الدین مدیرعامل فعلی شرکت ایران خودرو به کاردستی خواندن رانا در روز رونمایی آن در فروردین 88، شدند.
برخی از خوانندگان تاکید کرده اند: باید معنی کاردستی تشریح شود تا مشخص گردد معنی رونمایی از یک خودرو چیست. برخی دیگر نیز پارافراتر گذاشته و با ارسال لینک اخبار روز رونمایی رانا و اظهارات نجم الدین در این روز از وی پرسیده اند پس چرا اگر این خودرو کاردستی بوده وی در این مراسم سخنی از ان نگفته و به تعریف و تمجید از منطقی پرداخته است.
یکی از مخاطبان خبرانلاین در همین مورد نوشته است: بهتر نیست به جای این پاسخ های توهین آمیز، آقای نجم الدین، کاردستی را برای خوانندگان شرح می داد.چناب نجم الدین لطفا برای روش شدن افکار اذهان عمومی بفرمایید اگر این پروژه کاردستی بود پس چرا در روز رونمایی آن که مصادف با تودیع آقای منطقی شد این را نگفتید و شروع به تعریف و تمجید از عملکرد منطقی کردید و گفتید به او در این ایران خودرو نیاز دارید و با همه خداحافظی می کنید الا منطقی ! یا آنزمان مردم را ساده انگاشتید و تنها برای رسیدن به مقاصد خودتان سکوت کردید یا امروز در تلاشید تا رانا را به نام خود تمام کنید. آقای نجم الدین یادتان نرود این صندلی به هیچ کس وفا نکرده است.شاید بد نباشد یکی از لینک های اظهارات خودتان در زمان رونمایی رانا را بگذارم تا بخوانید.(لینک خبر)
همچنین یکی دیگر از خوانندگان خبرآنلاین تاکیده کرده است: آقای نجم الدین شاید چهره خندانتان در روز رونمایی رانا زمانیکه در این خودرو نشسته بودید و آن را تست می کردید یادتان رفته شاید بد نباشد به این لینک نگاهی بیندازید.(لینک خبر)
ضمن آنکه در این اخبار قیمت این خودرو 10 تا 12 میلیون قید شده در حالیکه براوردها از تولید این خودرو پس از گذشت 3 سال بیش از 15 میلیون تومان است.
درحال حاضر چند روزی از پایان ثبت نام متقاضیان برای خرید این خودرو می گذرد و از متقاضیان خواسته شده که در ابتدا 10 میلیون تومان به حساب ایران خودرو بریزند و تحویل آن نیز به بیش از یکسال آینده موکول شده است.
درعین حال در حالی در پاسخ ایران خودرو از انتقادهای غیرکارشناسانه منطقی طی سه سال گذشته از این شرکت تاکید شده که منطقی علت عدم تولید این خودرو را در سه محور جستجو می کند که تنها یکی از این دلایل به بحث مدیریتی بر می گردد و مابقی موارد به کاهش اهمیت صادراتی در یک برهه زمانی و سودآوری جستجو شده است.
درعین حال یکی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین نوشته است: زمان منطقی می گفتند که رانا قراراست با موتور ملی تولید شود اما بعد از 3 سال امروز می گویید با موتور فرانسوی تولید خواهد شد به نظرشما چرا باید برای تولید خودرویی با موتور فرانسوی 3 سال مکث کرد؟
ازسویی دیگر، پاسخ تند ایران خودرو باعث شد تا چندی از مخاطبان خبرانلاین بدون خواندن گفت وگوی منطقی تاکید کنند که اگرچه این مصاحبه را نخواندند اما پاسخ تند ایران خودرو حاکی از درست بودن اظهارات منطقی است.
برخی از مخاطبان خبرآنلاین این سوال را از مدیرعامل فعلی ایران خودرو پرسیده اند" آقای نجم الدین اگر در مقابل این گفت وگو سکوت می کردید، بهتر نبود؟"

 

 

/22131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۸
    39 1
    بابا این رانا زمان هر کدومشون هم که باشه 206 sd هست با چراغ جدید از بغل که عین 206 sd هست قطعاتش هم که مال 206 دیگه پس چیش ملیه؟؟؟؟ موقع ثبت نام رفتیم نمایندگی میگه 10 میلیون بریز میگیم قیمت؟؟؟ میگه نمیدونم میگیم کو ماشین؟؟؟ میگه نداریم در بهترین حالت فقط از بیرونش 2 تا عکس دارن میگیم داخلش؟؟ میگه معلوم نیست خب یعنی کسایی که ثبت نام میکنن نمیدونن چی میخواد گیرشون بیاد چقدر قیمت داره توش چه جوریه و .... به این میگن خودروری ملی
    • آقا محسن KR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
      19 0
      معمولا تو کشورهای به اصطلاح غربی روال این هست که ماشین رو قبل از اینکه بخری میدن یه دور باهاش بزنی ببینی خوشت میاد یا نه.
  • بدون نام IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
    31 0
    با سلام متاسفانه آنچه در پاسخ ایران خودرو به چشم نمی خورد ادب،اخلاق و استدلال می باشد.
  • کارشناس IR ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    16 0
    این نکته برایم خیلی جالب بود که آقای نجم الدین روز تودیع آقای منطقی گفته اند با همه خداحافطی می کنند الا آقای منطقی! معنی آن چیزی نیست جز بیرون ریختن مدیرانی که سالها در ایران خودرو زحمت کشیده بودند و بایستی جای خود را به تازه واردانی می دادند که تاریخ ایران خودرو را از یاد ببرند و رانا را کاردستی بیش ندانند. حالا بعد از سه سال از گذشت آن روز و ارسال یک باصطلاح جوابیه که ربطی هم به مصاحبه آقای منطقی نداشت، نیت آقای مدیر عامل از سخن آنروزشان بر ملا شد. زهی خیال باطل که اینان صنعت خودرو را به سرمنزل مقصود برسانند ...
  • خدر IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    13 1
    نميدونم تو اين مملكت اگر توليد كننده كالائي را تبليغ و پيش از مشخص شدن قيمت قطعي هجده هزار و پانصد تاي انرا پيش فروش و پانزده روز بعد در مراسم افتتاح خط توليد مشخص شود كالايي كه پس از حد اقل چهار ماه تحويل داده خواهد شد با انچه كه در ابتدا تبليغ شده كلي تفاوت دارد يا اينكه در چند مدل و چند قيمت خواهد بود تنها به اين توضيح كه بيا پولت را بگير و سودش را هم بگير چقدر قانوني است و چه نام دارد؟ اما اين كاري است كه شركت ايران خودرو در پيش فروش رانا با من و 18499 ايراني ساده لوح ديگر انجام داد رانا در تولید انبوه با مدلی که در تبليغات و سايت رسمي شركت به نمایش در آمد و مي ايد تفاوت‌‌هایی ظاهری دارد. دستگيره ها.زه هاي بغل .اينه ها.روكش صندلي. رينگها همه تغيير كرده اند اين يعني اغفال عمومي
  • امیر A1 ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    0 0
    دلیل تولید این خودرو ها چی هست؟؟