ایسنا نوشت:

سریسريال «تكيه بر باد» و مجموعه جديد «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» از گزينه‌هاي پخش در ماه مبارك رمضان هستند.


شبكه تهران امسال نيز طبق روال سال‌هاي قبل سريال‌هايي را براي پخش در ماه مبارك رمضان تدارك مي‌بيند كه از ميان آنها «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» و «تكيه بر باد» دو گزينه‌ي انتخاب براي پخش هستند.

مجموعه «تكيه بر باد» كه ساخت آن در زمستان سال 90 به پايان رسيد اما زمان پخش آن به تاخير افتاد، در حال حاضر به عنوان يكي از گزينه‌هاي پخش در ماه مبارك رمضان از شبكه تهران در نظر گرفته شده است.

اين سريال 30 قسمتي را كه يك ملودرام اجتماعي است، محمود معظمي كارگرداني و حميدرضا مهدوي تهيه‌كنندگي كرده است.

مجموعه جديد «شايد براي شما هم اتفاق بيفتد» هم با روايتي تازه به استقبال ماه مبارك رمضان مي‌رود؛ اين سريال كه به صورت ويژه در ماه مبارك رمضان براي شبكه تهران تهيه مي‌شود در 30 قسمت 40 دقيقه‌اي براي پخش پيش از اذان مغرب در نظر گرفته شده است.

 در حال حاضر از اين مجموعه اپيزوديك 30 قسمتي‌، 10 قسمت ساخته شده است. تهيه‌كنندگي سري جديد «شايد براي شما اتفاق بيفتد» را اكبر تحويليان برعهده دارد.

وي پيش از اين خاطرنشان كرده بود: اين مجموعه قصد دارد تا پاداش كار خير و رحمت پروردگار را به تصوير بكشد و نگاه اين مجموعه به اين سمت و سوست كه نشان دهد وقايعي كه براي افراد اتفاق مي‌افتد بازتاب رفتار و اعمال افراد در گذشته و تاثير آن براي زندگي آينده است.

301301

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =