سیدجلال حسینی مدافع میانی تیم ملی ایران روز پنجشنبه همراه با دیگر ملی‌پوشان راهی اردوی مجارستان شد تا در این اردوی یک هفته‌ای حاضر باشد.

حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاين در مورد اردوي تيم ملي در مجارستان مي‌گويد: «‌بازيكنان تيم ملي براي هماهنگي بيشتر نياز به اين اردوها دارند و البته كروش هم بايد در جريان آخرين وضعيت بازيكنان قرار داشته باشد. ما درگير رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني هستيم و اين اردوها و بازي‌هاي دوستانه مي‌تواند هماهنگي تيم را بالا ببرد.»
حسيني در پاسخ به اين سوال كه فكر مي‌كني تيم ملي بدون دردسر راهي جام جهاني برزيل شود خاطرنشان مي‌كند: «بعضي‌ها خيال مي‌كنند ايران مثل آب خوردن به جام جهاني مي‌رود ولي فوتبال اينطور نيست كه بخواهيم خيلي راحت در موردش حرف بزنيم. كوچكترين لغزش و دست كم گرفتن حريفان براي تيم ملي گران تمام خواهد شد و بازيكنان ما بايد در تمامي بازي‌ها با انگيزه باشند. اين درست نيست كه از حالا صعود خودمان را قطعي بدانيم.»
از حسيني در خصوص شرايط بحراني پرسپوليس سوال مي‌كنيم كه می‌گوید: «‌ تيم ما بحران ندارد و اين نتايجي كه گرفتيم به خاطر ناهماهنگي و تغييراتي بود كه در پرسپوليس به وجود آمد. در سپاهان هم كه بودم دو سال ليگ را خيلي بد شروع كرديم ولي در نهايت قهرمان شديم. من معتقدم پرسپوليس به زمان احتياج دارد و سرمربي هم تلاش مي‌كند تا نقطه ضعف‌ها را برطرف كرده و به تركيب مورد نظرش برسد.»
سيدجلال در پاسخ به اين سوال كه آيا از حضور در پرسپوليس پشيمان نيستي خاطرنشان مي‌كند:« خير، دليلي ندارد كه پشيمان باشم. من در اين فوتبال بارها شرايط سخت و آسان را تجربه كرده‌ام و نگران وضعيت پرسپوليس هم نيستم. تيم ما در آينده صددرصد بهتر خواهد شد.»‌
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 234669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =