پیش‌فروش بلیت فیلم‌های سه‌بعدی «هوگو»، «هیولایی در پاریس»، «شنل قرمزی علیه پلیدی» و «حریم» از جمعه در ایوان شمس آغاز ‌شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نخستین دوره اکران فیلم‌های سه بعدی در ایوان شمس از فروردین سال جاری با سه فیلم «هوگو»، «هیولایی در پاریس» و «شنل قرمزی علیه پلیدی» آغاز و با استقبال چشمگیر مخاطبان مواجه شد.
 

اکنون دومین دوره نمایش فیلم‌های سه‌بعدی با اضافه شدن فیلم «حریم» از روز شنبه چهارم شهریورماه در همین مجموعه از سر گرفته می‌شود.

تعداد سئانس‌هایی که برای این دوره از نمایش فیلم‌های سه‌بعدی در نظر گرفته شده دو سئانس از ساعت 8 تا 10 و 10 تا 12 شب و بهای بلیت تعیین شده هفت هزار و پانصد تومان است که پیش‌فروش بلیت فیلم‌های مذکور از روز جمعه در ایوان شمس آغاز شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو و تهیه بلیت با شماره تلفن‌های 9-88015227 تماس بگیرند یا به آدرس بزرگراه شهید گمنام (جلال آل احمد)، ابتدای بزرگراه کردستان، تالار ایوان شمس مراجعه کنند.

شهرداری تهران در نظر دارد تا پایان سال جاری تعداد سالن‌های نمایش دهنده فیلم‌های سه بعدی را در پردیس‌های خود به پنج سالن افزایش دهد.

5858
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 238149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هنگامه سادات پیشوائی A1 ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    0 0
    هوگو عالی بود