برنامه پزشکی خانواده که به طرح پزشک خانواده مشهور شده است، تا ابتدای سال آینده باید در تمام مناطق شهری اجرا شود.

وزارت بهداشت در حالی با تمام قوا این برنامه را پیگیری می کند و آن را ناجی نظام سلامت ایران می داند  که مخالفان می گویند هنوز برای اجرای طرح پزشک خانواده زود است. دلایل را می توانید اینجا بخوانید.

خبرآنلاین از کاربران خود درباره اجرای برنامه پزشک خانواده نظر سنجی کرده، که مطابق تصویر زیر است.

 

برای شرکت در نظرسنجی روی عکس کلیک کنید.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 240248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    10 0
    یه درمانگاه تو شیراز رفتم ثبت نام کردم دیشب خانمم مریض شده بردمش دکتر میگه باید حتما از ساعت 5-7 مراجعه کنی تا ویزیت و درمان رایگان باشه یعنی اگه خارج از این ساعت مراجعه کنی دیگه باید پول بدی خیلیییی جالب بود دکتر خودش هم می گفت اینا همش فرمالیتهاس
  • ایرانی IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    12 0
    این در کشورهای مترقی انجام شده و برای کشور ما کار نمیکنه . پوشش بیمه های درمانمون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بیمارستانهای دستو دلبازمون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دکترهای دلسوزمون که بعضی هاشون بقالی راه انداختن و به تند تند مریض دیدن و پولا رو جمع کردنو بیمار را نه وقت کافی دادنو /اقا جون ساده بگم هر وقت رسیدیم به سطح اون کشورها حالا پزشک خانواده داشته باشیم .
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    1 5
    کاربران خبرآنلاین همیشه مخالف هستند...
  • بدون نام GB ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
    5 1
    بنده به عنوان یک پزشک که نزدیک 2 سال در یکی از مناطق استان گیلان پزشک خانواده بوده ام میگویم که این طرح به دلایل عدیده از جمله عدم امکانات سخت افزاری در وزارت های بهداشت و رفاه(متولی بیمه ها) و نیز عدم فعالیت دولت در زمینه مسایل فرهنگی برقراری نظام ارجاع موفق نخواهد بود.
  • esi IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۵
    2 0
    شما اگر کتابچه مربوط به آمار گیری از پزشکان و مسوولین درباره طرحهای اجرایی وزارت بهداشت را مطالعه کنید متوجه میشوید که نه تنها این طرح بلکه همه طرحها با بیش از نود درصد مخالفت گزشکان و حتی برنامه ریزان بوده است و از آنجا که رضایت مندی مردم ضامن فعالیت و درآمد پزشکان است پس پزشک فقط به نفع خودش حرف نمیزند
  • بدون نام IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
    1 0
    این طرح در صورتی می تواند موفقیت آمیز باشد که برای تعداد مراجعات بیماران به پزشک حد ومرز خاصی دز نظر گرفته شود ساعات کار پزشکان همان عصرها وتا ساعت 9 باشد وخارج از این ساعات در صورت مراجعه به پزشک بیمارخود هزینه بپردازد..برای ماما در صورت نیاز تعرفه جداگانه در نظر گرفته شود و در صورتی که آزمایشات بیمار نشان از بیماری خاصی می داد که در حوزه متخصصان است پزشک عمومی یا باید مسئولیت درمان صحیح را بپذیردیا بیمار را حتما به پزشک متخصص ارجاع دهد .