کارشناسان نمره 8.2 از 10 را به این اولترابوک 13 اینچی داده اند.

وزن لپتاپ 1.12 کیلوگرم بوده و شاید سبک ترین مدل 13.3 اینچی دنیا.
ویژگی های مثبت آن علاوه بر سبک بودن اتصال به اینترنت پرسرعت موبایل ، پرفورمنس بالا و طراحی خوب برای استفاده در محیطهای تجاری و بیزینسی باشد.
اما ویژگی منفی آن گران بودن آن باشد که باید 1200 پوند (4 میلیون تومان با پوند 3400 تومانی) بابت آن پرداخت کرد.
از فناوری backlight keyboard یا روشن شدن کیبوردها در محیط تاریک بهره می برد.
برای کسانی که در محیط بیرونی از لپتاپ استفاده می کنند نیز مناسب بوده چرا که به اصطلاح ضد انعکاس ساخته شده تا چشم کاربر اذیت نشود.
در آن از نسل سوم پردازنده های ایوری بریج استفاده شده که در حالا تک هسته ای تا 2.8 گیگاهرتز سرعت پیدا می کند.
6 گیگ رم از نسل DDR3 دارد(تا 8 قابل ارتقاء است) و ویندوز 7 پروفشنال روی آن نصب است.
دو پورت یو.اس.بی نسخه دو و یک پورت یو.اس.بی سه، خروجی ویدئو (AVG, HDMI)، با هارد 128 گیگ از نسل اس.اس.دی نیز دارد.
باطری 8 سلولی آن در یکبار استفاده تا چهار و نیم ساعت را به راحتی جواب می دهد.در حالت معمولی به 8 ساعت هم می رسد.
تجهیزات پهنای باند موبایل روی آن وجود داشته و سرعت آن تا 21 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی می کند.
General
Dimensions (W x H x D) 31.6 x 1.59 x 22.7 cm
Case form factor clamshell
Weight 1.12 kg
Chipset & memory
RAM installed 6144 MB
Video
GPU Intel HD Graphics 4000
Display
Display technology TFT (active matrix)
Display size 13.3 in
Wireless
Wi-Fi 802.11a, 802.11b, 802.11g, 802.11n
Camera
Main camera resolution 1.3 megapixels
Processor & memory
Clock speed 1.8 GHz
Processor manufacturer Intel
Processor model Core i5-3427U vPro
 
منبع: زد.دی.نت

56501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
    10 1
    دوستان من یک سوال دارم و از کسانی که در این زمینه آگاهی دارند خواهش می کنم مرا راهنمایی کنند.چگونه شرکتی مثل توشیبا،که سهم زیادی در نو آوری دارد نمی تواند در بازار با رقبا،رقابت کند.لپ تاپ اختراع توشیباست ولی سهم توشیبا در بازار از این اختراع خودش،بسیار اندک است حال آنکه مثلا اپل وقتی تلفنهای هوشمند را معرفی می کند عمده بازار دست خودش می ماند .در ضمن سیستمهای LCDو LED هم اختراع توشیبا هستند.چگونه توشیبا،بازار اختراعی خود را ازدست میدهد(لپ تاب،ال سی دی و ال ای دی) ولی اپل آنرا برای خود نگه می دارد.من رفته بودم لپ تاپ بخرم در پاساژ پایتخت همه می گفتند توشیبا آشغاله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بدون نام IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
      3 0
      مردم ما و فروشندگان گرایش خرید خاصی دارند. مثلا از لنوو خوششان نمی آید در حالی که سخت ترین لپ تاپ ها هستند. یا وقتی جلوی مغازه می ایستی می بینی که پشت لپتاپ را در ویترین گذاشته اند انگار قرار است مشتریان پشت لپتاپ را بخرند نه خود لپتاپ را.
  • شهاب US ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۷
    10 0
    این پرسش شما پاسخش باز می گردد به این که خریدار و فروشنده چه تفکری دارند. اگر تفکر آمریکایی داشته باشد فروشنده اپل و سونی را پیشنهاد می دهد. اگر تفکر اروپایی داشته باشد توشیبا را پیشنهاد می دهد. برای خریدار هم همین گونه است. اما اگر ایرانی باشد فروشنده و خریدار طرز فکرشان ، به مد بازار نگاه می کنند. توشیبا بسیار عالیست. هر کسی از می پرسد می گویم توشیبا. البته توشیبا هم مدل های مختلف دارد با کاربردهای متفاوت. باید نگاه کنید به نوع کاربری ای که از لپ تاپ انتظار دارید. در کل هیچ گاه از فروشنده ها راهنمایی نخواهید. قبل از رفتن به سمت بازار ، تحقیق کنید و برند و مدل مورد نظرتان را انتخاب و سپس بروید به فروشگاه و فقط سفارش بدهید. فروشنده هم هرچه گفت التفاتی نکنید.